AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Hvorfor mener du at man burde se på denne serien ? Anonymkode: 2c4c7...53c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Jeg elsker Outlander! Har sett sesong 1 og 2 på Netflix nå i vinter, og har vært helt i min egen "Outlander-boble" siden jeg startet. Og så jeg som egentlig ikke ser på serier engang... Men dette er noe helt eget synes jeg, kan ikke sammenlignes med andre serier. Jeg er så fascinert av historien, karakterene, musikken.... alt! Vanskelig å forklare, og hva man liker er jo forskjellig, men jeg anbefaler hvertfall Outlander på det sterkeste! Anonymkode: 8499a...184 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Fordi den er spennende og flott laget. Hovedpersonene er flotte skuespillere, på alle vis. Det er drama med stor D. Og så har den interessante twister når det kommer til sex og kjønnsroller som er helt unike for serien. Men obs, her er det store følelser som presenteres helt uten ironi. Jeg syns det er befriende, men andre vil kanskje synes det blir litt too much... Anonymkode: c4817...f4f
Ella Grisella Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Outlander!!❤️ Spes 1. sesong. Jeg var helt hekta. Utrolig spennende plot, sexy mannlig hovedkarakter, og gøy med kostymedrama og historie. Love it!
Valyria83 Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Seasong 3 ligger ute på viaplay. Viss det er noen som ikke har sett den. Synes den siste sesongen var den beste. Ser serien fordi det er en drit sexy mann som spiller Jamie. Veldig flink skuespiller i tillegg. God historie og sterk kjemi mellom Claire og Jamie.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har kommet ut av telling for hvor mange ganger jeg har sett serien, det burde være svar nok i seg selv. Episodene som «The wedding» og «dragonfly in amber» altså.... Anonymkode: 56eed...d7c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Elsker serien, men sesong 3 var litt teit. De ser ut som de gjorde da de var i slutten av 20-årene i serien, og der skulle de liksom være i slutten av 40-årene 🙄 Anonymkode: eb4a1...589
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Er det en typisk jentegreie eller noe for sambo også (som ikke er så glad i jente-føle-filmer)? Anonymkode: 1e41b...e77
Avalon Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 På 2.5.2018 den 17.49, AnonymBruker skrev: Elsker serien, men sesong 3 var litt teit. De ser ut som de gjorde da de var i slutten av 20-årene i serien, og der skulle de liksom være i slutten av 40-årene 🙄 Anonymkode: eb4a1...589 Enig der egentlig, tror jeg er den eneste som synes at ses 3 bare var syyykt treig. Jeg har lest boken den er laget fra og ble litt skuffet over at de venter til ses 4 å få med resten 😂 På 2.5.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev: Er det en typisk jentegreie eller noe for sambo også (som ikke er så glad i jente-føle-filmer)? Anonymkode: 1e41b...e77 Min samboer liker serien veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #10 Skrevet 5. mai 2018 På 11.4.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev: Fordi den er spennende og flott laget. Hovedpersonene er flotte skuespillere, på alle vis. Det er drama med stor D. Og så har den interessante twister når det kommer til sex og kjønnsroller som er helt unike for serien. Men obs, her er det store følelser som presenteres helt uten ironi. Jeg syns det er befriende, men andre vil kanskje synes det blir litt too much... Anonymkode: c4817...f4f Kan du forklare hva du mener med følelser uten ironi? Og hvorfor det er befriende? Er det ikke alltid store følelser i filmer/serier? Anonymkode: 7fac4...ac0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #11 Skrevet 5. mai 2018 Lurer på om kvinner ville likt serien like godt om det var en mann som dro tilbake i tid og var utro. Anonymkode: 49924...96a
Avalon Skrevet 6. mai 2018 #12 Skrevet 6. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om kvinner ville likt serien like godt om det var en mann som dro tilbake i tid og var utro. Anonymkode: 49924...96a Er så godt å kunne skille mellom realitet og fiksjon, er det ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 Virkelig elendig serie. Og dårlige skuespillere. Anonymkode: 12e3a...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Skrevet 7. mai 2018 På 5.5.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev: Kan du forklare hva du mener med følelser uten ironi? Og hvorfor det er befriende? Er det ikke alltid store følelser i filmer/serier? Anonymkode: 7fac4...ac0 Hmm... si det. Har kanskje noe med at jeg er et ekte barn av ironigenerasjonen, vi som er født på syttitallet er på et vis opplært til at romantikk og store ord er kleint. Det preger også en del serier, film og andre kulturuttrykk, det er ofte en ironisk humor tilstede. Outlander har ingen slike sperrer. Blir det samme som at jeg kan elske en skikkelig dramatisk powerballade fra Øst-Europa i MGP, mens du kanskje syns det blir litt mye. Det jeg mente med befriende. 😊 Beste forklaringa jeg greide å komme opp med, sorry. 😜 Anonymkode: c4817...f4f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #15 Skrevet 7. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm... si det. Har kanskje noe med at jeg er et ekte barn av ironigenerasjonen, vi som er født på syttitallet er på et vis opplært til at romantikk og store ord er kleint. Det preger også en del serier, film og andre kulturuttrykk, det er ofte en ironisk humor tilstede. Outlander har ingen slike sperrer. Blir det samme som at jeg kan elske en skikkelig dramatisk powerballade fra Øst-Europa i MGP, mens du kanskje syns det blir litt mye. Det jeg mente med befriende. 😊 Beste forklaringa jeg greide å komme opp med, sorry. 😜 Anonymkode: c4817...f4f Ja da skjønner jeg litt mer, du forklarte det godt med å bruke powerballade fra Øst-Europa 😄 Anonymkode: 7fac4...ac0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #16 Skrevet 8. mai 2018 På 6.5.2018 den 10.39, Avalon skrev: Er så godt å kunne skille mellom realitet og fiksjon, er det ikke? Fakta er fakta. Anonymkode: 49924...96a
Avalon Skrevet 8. mai 2018 #17 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fakta er fakta. Anonymkode: 49924...96a Da må du vel slite veldig med å se nesten hvilken som helst film eller serie siden utroskap ol blir skildret i mer eller mindre grad over alt, i en eller annen form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå