Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har fått meg jobb i Stjørdal, men ønsker å bo i Trondheim. Jeg er ikke noe kjent i Trondheims området, så håper det er noen som er kjent der. Lurte på hvordan det er å pendle, og hvor lang tid det tar? Og hvor det er best å bo i Trondheim, både generelt og når man skal pendle til Stjørdal?

Anonymkode: 2bca3...68d

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du burde nok bo på østsiden. Men det går bra for det er der nesten alt nytt bygges uansett. Lade, Leangen, Ranheim er steder du burde se på.

Har du bil tar det vel 25 minutter hver vei fra de stedene jeg beskrev over.

AnonymBruker
Skrevet

Ville ha bodd et sted mellom Trondheim sentrum og Stjørdal. Ikke nødvendig å bo helt sentralt hvis det ikke er der din hverdagssyssel er. 

Anonymkode: 22ec3...d15

Skrevet (endret)

I følge google maps skal det ta ca. 35-45 minutter klokken i rushtiden. Utenom rushtiden skal det i følge google maps ta 35 minutter. Dog er dette fra sentrum til sentrum. Jeg synes dette virker overkommelig. Det tar kortere tid hvis du bosetter deg på østsiden slik som @Herr Heftig skrev.  

Endret av aell
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som pendler mellom Trondheim-Stjørdal, det går helt fint! Kan være lurt å tenke på hvor man bosetter seg som noen sier, sentrum-øst. Det går også tog som mange pendler med!

Anonymkode: 857b0...cd3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bosatt meg ganske nær en togstasjon, lettvint og raskt å ta toget. 

Anonymkode: ec644...d10

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bo på Sveberg. Midt i mellom.

Anonymkode: e594a...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp EL bil. Mange bomstasjoner på strekningen. De gangene jeg har kjørt fra Solsiden til Torgkvartalet (Sentrum i Stjørdal) har jeg brukt ca 30 min. Positiv til Stjørdal, virker som en fin plass å bo. 

Anonymkode: d8b1b...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Som flere skriver, så bør du bosette deg på øst-siden :) Ranheim eller lade ville jeg anbefalt! Tar under 30 minutter å kjøre, heldigvis kjører du mot trafikken når du pendler til Stjørdal :)

Anonymkode: e2ed0...dea

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp EL bil. Mange bomstasjoner på strekningen. De gangene jeg har kjørt fra Solsiden til Torgkvartalet (Sentrum i Stjørdal) har jeg brukt ca 30 min. Positiv til Stjørdal, virker som en fin plass å bo. 

Anonymkode: d8b1b...1b1

Men nå vil jo TS bo i Trondhjem, og ikke Stjørdal! :)

Anonymkode: 5e895...117

AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2018 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Du kan bo på Sveberg. Midt i mellom.

Anonymkode: e594a...7d2

Og in the middle of nowhere...

Anonymkode: 5244e...573

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: Takk for mange svar. Ønsker heller å bo i Trondheim enn Stjørdal pga fritidtilbud. Derfor ønsker jeg ikke å bo veldig langt unna sentrum, maks 20 min med buss eller lignende. Men skal absolutt se etter noe på østsiden. 

Anonymkode: 2bca3...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...