AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Er det mulig å få tak i noen av disse bøkene hans på norsk, eller finnes de bare på dansk og muligens engelsk? Anonymkode: 2a6e0...fab
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 De finnes på norsk. Eller i hvertfall fantes de på norsk på sent 70-tall/tidlig 80-tallet. Jeg har kun to nå, men tror jeg leste alle for noen tiår siden. Forøvrig er Sven Hazel eneste forfatter som har fått meg til å få fullstendig latterkrampe i en liten togkupé (6 seter). Det ble så ille at flere medpassasjerer tok seg en tur ut mens jeg prøvde fortvilet å stoppe latterkrampen. Husker ikke hvilken bok det var, men det var noe med Lillebror og et militærsykehus. Anonymkode: 8cb3c...78b 2
Jonette Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Mannen min har alle tror jeg, men de er kjøpt i allfall før år 2000. De var antagelig kjøpt gjennom en bok-klubb.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å få tak i noen av disse bøkene hans på norsk, eller finnes de bare på dansk og muligens engelsk? Anonymkode: 2a6e0...fab Du kan lese de her https://www.nb.no/nbsok/search?page=0&menuOpen=false&instant=true&action=nosearch¤tHit=0¤tSesamid=&deweyClass=&deweyLevel=0&deweyMenuOpen=false&searchString=sven+hazel Anonymkode: 0ac76...018 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå