Feriejeger Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 (endret) katten min har løpetid hver 3. uke og hadde siste periode i uke 13 og har neste periode neste uke. Hun har fått resept på p-piller som kun skal brukes i 4 mnd før hun skal ha et kull med kattunger. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før pillene virker? Altså, når kan hun trygt ferdes ute sammen med guttekattene uten å bli gravid? Hvis jeg gi henne i dag, når er det "trygt"? Jeg ønsker ikke kommentarer på risiko for kreft osv, kun svar på spm Endret 11. april 2018 av Feriejeger
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Hvorfor kastrerer du henne ikke? Dette handler ikke om kreft. Men om hvorfor du skal "gi" henne et kattungekull om 4 måneder. Er det rasekatt? Anonymkode: 54b73...69b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Merkelig om det ikke står på/i pakningen eller pakningsvedlegget på pillene? Anonymkode: e28cf...c08
Tvist Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Ville bare holdt henne inne til hun kan kastreres. Om hun ikke er en rasekattklubben ville jeg kastrert henne nå. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Dersom du vil oppleve kattunger bør du bli forvert for en oppdretter. Du kan fint kastrere katten din nå, ville holdt henne inne istedetfor å gi p-piller (masse kjipe bivirkninger, kreft er det nok ikke så stor risiko for på så kort tid). Anonymkode: f7e8b...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå