Gå til innhold

Så lei av krangel og drama av andre familie medlemmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen, rundt den samme alder.

Jeg hatt mine problemmer i fortiden, og jeg er tydligvis den samme person.

utrolig slitsomt spesielt med den ene broren min som sitter i kroken å dømmer meg nor og ned, som ikke innser at han ikke vet alt.

Bror nr 2 er veldig aktiv i familien og er med alt det er umulig å finne på noe uten at han er med og kjører osv, 

Og jeg har valgt å ikke være med på fotballen eller bowling med kino fordi han er alltid er med, og at man aldri vet hvilken man møter. møter man snille og årleite A, eller møter grinetmajoe og sure A som skal lage bråk og drama, og majoriteten av tiden var det sure og grinete A som skulle krangle over småting. Jeg helt ærlig tror han ville bli kvitt meg så han fikk tilbringe tid alene med ungene uten konkuranse (tror det pga andre ting som har skjedd).

Og min bror er ikke tilstede å ser all denne dårlige oppførsel til bror, han ser bare litt i selskap, velger meg som syndebukk.

Anonymkode: eecc8...d2d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av 

Gjest Lanolina
Skrevet

Føler virkelig med deg. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn :hug:

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, O.G. said:

Hvorfor har du noe med dem å gjøre?

Jeg skal slutte å komme i selskap til broren min, og nå om et par uker senere skal vi feire bursdagen min hos foreldre, og etter det skal jeg ta en pause til høsten fra de selskapene å.

Fint å høre at jeg ikke er helt urimelig forhold til å reagere på oppførselen deres.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

utrolig slitsomt spesielt med den ene broren min som sitter i kroken å dømmer meg nor og ned, som ikke innser at han ikke vet alt.

Bror nr 2 er veldig aktiv i familien og er med alt det er umulig å finne på noe uten at han er med og kjører osv, 

Og jeg har valgt å ikke være med på fotballen eller bowling med kino fordi han er alltid er med, og at man aldri vet hvilken man møter. møter man snille og årleite A, eller møter grinetmajoe og sure A som skal lage bråk og drama, og majoriteten av tiden var det sure og grinete A som skulle krangle over småting. Jeg helt ærlig tror han ville bli kvitt meg så han fikk tilbringe tid alene med ungene uten konkuranse (tror det pga andre ting som har skjedd).

Og min bror er ikke tilstede å ser all denne dårlige oppførsel til bror, han ser bare litt i selskap, velger meg som syndebukk.

"med NEVØENE mine.

AnonymBruker
Skrevet

Bror er også kontrolfrik, og gleder seg over å ha kontrol over deg, og det er den minste ting som å ikke kunne si om han tar med seg noe, og hvis han plutselig ikke kan kontrolere deg med det lengre finner at på andre ting å kontrolerer deg med.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en ordenlig familie. Kutt de ut.

Anonymkode: c5f33...0ac

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Lanolina said:

Føler virkelig med deg. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn :hug:

Takk :)

God å høre at jeg ikke overreagere.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke en ordenlig familie. Kutt de ut.

Anonymkode: c5f33...0ac

Ja, takk.

Gjest Lanolina
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God å høre at jeg ikke overreagere.

Det gjør du ikke :)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Lanolina said:

Det gjør du ikke :)

Fint, da kan jeg fortsette å ha minium kontakt med de uten dårlig samvitighet,

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaller du dette familiedrama??

Anonymkode: 09861...def

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Ja, jeg er lei av dramatisk og kranglete familiemedlem som har vært det så lenge jeg kan huske.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Ja, jeg er lei av dramatiske og kranglete familiemedlem som har vært det så lenge jeg kan huske.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dette høres slitsomt ut, det er ikke gøy ikke gå å møte folk og hver gang er det krangel og bråk.

Du gjør lurt av å kutte ut de, og holde slike mennekser, familier og venner på armlang avstand.

Endret av madsegen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, madsegen skrev:

Hva er poenget ditt?

Det lurer jeg på å?

Anonymkode: 129c3...be4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, madsegen skrev:

Dette høres slitsomt ut, det er ikke gøy ikke gå å møte folk og hver gang er det krangel og bråk.

Du gjør lurt av å kutte ut de, og holde slike mennekser, familier og venner på armlang avstand.

Enig

Anonymkode: 129c3...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...