Gå til innhold

Hvilken sofa har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på leting etter ny sofa og sliter virkelig med å finne en som er god å sitte i. 
Den skal ikke være for myk eller for hard. Vil heller ikke ha en sofa man må sitte rett opp og ned i, men som er god å sitte i når man ser på tv. 
Gjerne ok å sovne på også som en bonus ;)

Har sett litt på denne, men er usikker på om den er så god å sitte i som den er stilig å se på (jeg liker den hvertfall)
https://www.mobelringen.no/2617rodeo-2-5-seter.html

Anonymkode: d569a...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår sofa er ikke kjøpt hos Møbelringen, men er helt lik den du har lagt ut bilde av.  Vi har den i tv-stuen og den er både god å sitte i og ligge i. 

Vår 3-seter er lenge enn de fleste 3-setere.  Vær obs på det.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på leting etter ny sofa og sliter virkelig med å finne en som er god å sitte i. 
Den skal ikke være for myk eller for hard. Vil heller ikke ha en sofa man må sitte rett opp og ned i, men som er god å sitte i når man ser på tv. 
Gjerne ok å sovne på også som en bonus ;)

Har sett litt på denne, men er usikker på om den er så god å sitte i som den er stilig å se på (jeg liker den hvertfall)
https://www.mobelringen.no/2617rodeo-2-5-seter.html

Anonymkode: d569a...157

Vi har ikke den der, men en som er veldig lik. Den var veldig hard å sitte på (for ikke å snakke om ligge middag på..!) i begynnelsen, men mykner opp etter bruk. Nå går det fint an å ta en cowboystrekk uten å plages med hofte og skulder etterpå. Stilig sofa da! Det teller litt det også. Men det er ikke en typisk slaskesofa som man ligger timesvis i og binge watcher serier i.

Anonymkode: e029a...dee

Skrevet

Har bare en sofa kjøpt på Fretex. En svart skinnsofa. Eller to stykker har jeg med ett hvitt bord til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...