AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Hei, jeg å kjærligheten har prøvd å bli gravid i ca 5 måneder. Jeg har hatt noen lange sykluser å hopp med menstruasjonen. Etter gyn time å prøver har jeg fine prøver bortsett fra at jeg har lav shbg. Er de noen her som har erfaring med dette som har blitt gravid eller ikke? Setter pris på svar ( er helt ny innen forum) Anonymkode: a1027...6a8
Misslarsen Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 SHBG er forkorting for "sex hormone binding globulin". SHBG er eit transportprotein som blir produsert i leveren og som transporterer testosteron og østrogen i blodet.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Ville gått til gynekolog og fått svar. Det kan indikere PCOS hvis du leser litt rundt på nettet. I tillegg skriver du at du har uregelmessige menstruasjoner, noe som også er en indikasjon og som kan gjøre det vanskelig å bli gravid hvis du ikke har eggløsning. Ellers har jeg dessverre ingen erfaring med dette, spurte du fastlegen? Anonymkode: 90f6c...e0c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Har fått time om 3 uke med fastlege for å henvise meg til gyn på sykehuset. Hun har sagt at om jeg bruker lang tid på å bli gravid skulle jeg gå eggløsningsstimulerende. Hun tok ultralyd av eggstokkene mine å de var helt fine me veldig mye egg. Pcos har jeg ikkje går jeg ut i frå alle prøvene jeg tok. Vil bare bli gravid nå. Vanligvis skulle jeg ha mens nå, men tør ikke å ta en test for jeg er redd de er bare uregelmessig. Er over 4 uker siden sist menstruasjon. Anonymkode: a1027...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå