Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #82 Skrevet 1. mars 2005 Det tror jeg vil bli noen undelige referat
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #83 Skrevet 1. mars 2005 Det tror jeg vil bli noen undelige referat Hvem trenger referat? ...i hvert fall ikke ei som lager planløse kjøkken
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #84 Skrevet 1. mars 2005 ...i hvert fall ikke ei som lager planløse kjøkken Det var da voldsomt Er det litt planløst hos deg for tiden eller? Trenger du litt hjelp av en planløser?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #85 Skrevet 1. mars 2005 Det var da voldsomt Rart... - akkurat de ordene brukte du i en helt annen sammenheng også... :oops: *skryter på seg*
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #86 Skrevet 1. mars 2005 Åååhhhåååå Det var et spontant utbrudd. Denne var mer gjennomtenkt Har ikke politikere taushetsplikt egentlig?? *prøver desperat og redde mitt plettfrie rykte her*
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 2. mars 2005 #89 Skrevet 2. mars 2005 Politikere har jo en form for taushetsplikt, da. Den går bla på alt de ikke vil at vi skal vite noe om. Da er tausheten ganske forpliktende, og ingen kommentarer er den uforpliktende replikken. Ellers er det vel med dem som med mange andre - når spenningsnivået stiger, hender det at det forekommer en bitte-liten lekkasje, nærmest bare en dråpe.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #90 Skrevet 2. mars 2005 Ellers er det vel med dem som med mange andre - når spenningsnivået stiger, hender det at det forekommer en bitte-liten lekkasje, nærmest bare en dråpe. Ikke hos Krohn Devold, that's my Tena Lady!
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 4. mars 2005 #91 Skrevet 4. mars 2005 Du mener hun har odør-kontroll, siden det virker som om det er en del annet hun ikke har kontroll over?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #92 Skrevet 4. mars 2005 Jeg mener at hun ikke lekker. Jeg har vært såpass nær henne at jeg kan konkludere med at parfymen hennes er i sterkeste laget for en sart sjel som meg - og jeg går derfor ikke god for begrepet "odør-kontroll"
chimp Skrevet 6. mars 2005 #95 Skrevet 6. mars 2005 Jeg mener at hun ikke lekker. Jeg har vært såpass nær henne at jeg kan konkludere med at parfymen hennes er i sterkeste laget for en sart sjel som meg - og jeg går derfor ikke god for begrepet "odør-kontroll" Men du mener kanskje hun er lekker? Har sett' a naken, jeg.... i dusjen på trening! Og den krøppen var solarium-bruna. Det kan jeg garantere! Dagens dose sladder!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #96 Skrevet 6. mars 2005 Har sett' a naken, jeg.... i dusjen på trening! Og den krøppen var solarium-bruna. Det kan jeg garantere! Dagens dose sladder! Så du mener at UV-filteret hennes ikke bare er et vanlig Unge Venstre-filter?
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mars 2005 #97 Skrevet 7. mars 2005 :o Catwoman da! Jeg trodde politikk og sex var det samme lissom, eller??? Trøfflus???
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #98 Skrevet 7. mars 2005 Jeg trodde politikk og sex var det samme lissom' date=' eller??? Trøfflus???[/quote'] Ikke nødvendigvis, men mye handler om tall. Mange er opptatt av 69, for eksempel, mens Thorbjørn Jagland ble mest kjent for å fokusere på 36,9. Og vi husker jo alle hvordan dét gikk. Han kom for tidlig.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mars 2005 #99 Skrevet 7. mars 2005 *skjønner ikke helt alle disse talla* Kan jeg være parti skriverinne, please a? Jeg er god på kaffe...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #100 Skrevet 7. mars 2005 *skjønner ikke helt alle disse talla* Kan jeg være parti skriverinne' date=' please a? Jeg er god på kaffe... [/quote'] What do you want? Coffee? Tea? Me? Så lenge vi holder oss til infinitiv og presens er dette helt uproblematisk. Det blir straks flere protester, som tråden viser, dersom vi beveger oss fra preteritum og videre bakover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå