Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #61 Skrevet 1. mars 2005 Det kommer litt an på hvor du setter grensen.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #63 Skrevet 1. mars 2005 Neineinei, Grensen eller Lille Grensen, dumming!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #64 Skrevet 1. mars 2005 Skrives med stor G, er du heilt tok eller? Altså, har alle mennene i partiet stor tiss, og vil ligge med meg? Selv om jeg ikke har særlig stor tiss, da heier jeg på partiet.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #65 Skrevet 1. mars 2005 Foreløpig er det vel egentlig bare én mann her - og i og med at svaret på spørsmålene ikke nødvendigvis er "Ja" på alle, tyder mye på at du melder deg ut.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #66 Skrevet 1. mars 2005 :o :-( Kan jeg i det minste få lov og melde meg inn, før du melder meg ut? Veeeeeeeeeeeent litt, sier du at jeg har stor tiss?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #67 Skrevet 1. mars 2005 Glamourgirl, du misforstår og kverulerer hele tiden. Jeg kan ikke forstå annet enn at du må ha en stor fremtid som politiker!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #69 Skrevet 1. mars 2005 Vil du ikke ha sex med meg? Jeg lover at jeg har liten tiss!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #70 Skrevet 1. mars 2005 Bare du er god kan du være så pen du bare vil!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #71 Skrevet 1. mars 2005 Men det er jeg jo! Er jeg med i partiet da? Mener du god i hjertet eller senga, forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #72 Skrevet 1. mars 2005 Det ene utelukker vel ikke nødvendigvis det andre?
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #73 Skrevet 1. mars 2005 Ja, det gjør det jo ikke, og jeg er jo sinnsykt pen! Og ganske god fordi om jeg ikke er lite dum!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #75 Skrevet 1. mars 2005 *ivrig* men er jeg med i partiet? Og skal vi pule da? Kan jeg stemme?
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #77 Skrevet 1. mars 2005 Da gidder jeg ikke stemme heller! Og min stemme er god, må vite!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #78 Skrevet 1. mars 2005 :o Ingen vil ha meg! Ikke (partiet til) Trøflus engang
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #80 Skrevet 1. mars 2005 Asså Trøfflus!!!!!!!!!!!! Er dette virkelig noe du vil ha inn i partiet?? Du synes ikke hun virker et snev enspora i tankegangen? sier du at jeg har stor tiss? Veeeeeeeeeeeent litt, sier du at jeg har stor tiss? Vil du ikke ha sex med meg? Jeg lover at jeg har liten tiss Mener du god i hjertet eller senga, forresten? Og skal vi pule da? Sorry Glammie, men dette var en dårlig opptreden fra din side, eller som Tor Milde sier; dette var jævla dårlig. Jeg stemmer blankt nei. Kvinnemennesker som brøyter seg vei i livet med pupper og tissesnakk har jeg heller dårlig sansen for :fy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå