Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2005 #21 Skrevet 20. februar 2005 Også er det ikke alle som kan jobbe...Partiet må da ha noe bra for oss som ikke får det til også?Synes forreste ganske mange i arbeid høres bra ut.
Bettie Skrevet 20. februar 2005 #22 Skrevet 20. februar 2005 Foreslår: Ganske mange i arbeid, men ikke nødvendigvis meg.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #23 Skrevet 20. februar 2005 Sør-Trøndelag er herved representert Men angående målet; Orgasme til alle, noe som i og for seg er et meget flott mål må jeg si. Applaus til den Her i Sør-Trøndelag vil nok dette by på noget problemer, for som alle vet kan orgasme fremkalles på flere måter.Og her "oppe" er det vel ingen stor hemmelighet at vi er flinke til å bruke kjeften, også på andre enn den verbale Men dette er jo i og for seg ikke problemet, for her kommer trønderbarten inn. Jeg vil anta at dette vil fremkalle en del latteranfall hos det kvinnelige kjønn på grunn av kiling, noe som igjen vil føre til et betydelig høyere støynivå i Trøndelagen. Også til problemstilling 2: Da denne barten vil befinne seg på et meget strategisk og etterhvert...... fuktig sted vil det bli en del bartevasking i de trønderske hjem.Noe som sannsynligvis vil føre oss inn i en evigvarende flasseproblematikk. Derfor er mitt forlag som følger: JA, til fri flyt av beroligende medikamenter og økonomisk støtte til bartevaskemidler.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #25 Skrevet 21. februar 2005 Ok at dere starter parti... men loven endret seg for noen år tilbake, så nå må dere ha 5000 (ca, er usikker nå...men omtrent; underskrifter, i stedet for tidligere 500 for å få etablere partiet. Lykke til. Jeg orker ikke bli medlem i alle fall. Ikke når det er et orgasmeparti.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #26 Skrevet 21. februar 2005 Ok at dere starter parti... men loven endret seg for noen år tilbake, så nå må dere ha 5000 (ca, er usikker nå...men omtrent; underskrifter, i stedet for tidligere 500 for å få etablere partiet. Lykke til. Jeg orker ikke bli medlem i alle fall. Ikke når det er et orgasmeparti. Er det spesifisert at 5000 må skrive under, eller holder det for eksempel at jeg og Alwa underskriver 2500 ganger hver?
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #27 Skrevet 21. februar 2005 Er det spesifisert at 5000 må skrive under, eller holder det for eksempel at jeg og Alwa underskriver 2500 ganger hver? Er ikke vi av såpass stor viktighet for politikken her på KG at vi selv kan avgjøre det dah?
Bettie Skrevet 21. februar 2005 #28 Skrevet 21. februar 2005 Skulle vel ikke være umulig å få så mange underskrifter, vel, med et så slående, godt og overbevisende program. Kan ikke være mange som er uenig i hovedmålsetningene der. Og ikke er det inflasjonsdrivende, og det vil ikke berøre oljefondet heller. Bare her inne er det over 6000 brukere, så 5000 underskrifter burde gå fort.
Lestat Skrevet 22. februar 2005 #29 Skrevet 22. februar 2005 Nå ser jeg at partiet allerede har en listetopp i Sør-Trøndelag, men kunne det være mulig å få vikariere som "kultur politisk talsmann" ?. I den forbindelse ønsker jeg å tilføye legalisering av karsk til sakslisten. Jeg finner det direkte uhørt at dette kulturelle ikon har blitt tatt fra oss trøndere. Hva blir det neste ? Barteforbud ? Grrr For å trekke de nødvendige underskriftene foreslår jeg en Carl Ivar vri. Lavere bensinpriser, lavere skatter og lavere alkoholdavgift (fine stemmesankere). I sann Carl Ivar tradisjon trenger vi selvfølgelig ikke holde noe av dette. Når massemedia har solgt argumentene er jo jobben gjort.....
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #30 Skrevet 22. februar 2005 en Carl Ivar vri. Lavere bensinpriser' date=' lavere skatter og lavere alkoholdavgift (fine stemmesankere). I sann Carl Ivar tradisjon trenger vi selvfølgelig ikke holde noe av dette. [/quote'] Litt defensivt, kanskje? Hva med å foreslå GRATIS BENSIN, FRI FYLL (hvori opptatt karsk, of course - destillert husflid er viktig for sjølberginga!),
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #31 Skrevet 22. februar 2005 Tjæææææ, vet ikke om det er så om å men å bruke tid å krefter på lavere alkoholavgift, for det oppi karsken årner vi jo sjæl Å nå er det tydelig at Trøfflus aldri har vært i Trøndelag for BEDRE SEX lar seg ikke ordne. Blir det bedre nå så går næringslivet dukken tror jeg Men gratis bensin og null skatt er jeg helt med på Godt du kom Lestat. Desto flere trøndere, desto mere røl
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #32 Skrevet 22. februar 2005 Ønsker meg et punkt til på programmet: Vannpistoler til hæren. Det hadde vært morsomt å se soldater fly rundt i skogen og skyte hverandre med vannpistoler. Ok - jeg kan godta vanngevær også. Tenk hvor miljøvennlig det hadde vært. Litt upraktisk vinterstid, men da fikk man bare la være å krige om vinteren.
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 22. februar 2005 #33 Skrevet 22. februar 2005 Der var jeg gjest igjen, gitt.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #34 Skrevet 22. februar 2005 Det er så slitsomt med disse gjestene som renner rundt om kring og tror de kan prate politikk akkurat som om det er noe alle forstår seg på. Jeg blir så leeeeiiiii Hei Bettie
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #35 Skrevet 23. februar 2005 Vannpistoler i hæren er ikke noe nytt. Problemet er rekkevidden, særlig hvis man treffer på fiender bevæpnet med forsterkede ketchupflasker. Så der er jeg litt S-K-E-P-T-I-S-K. Men for all del, flertallet bestemmer.
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 23. februar 2005 #36 Skrevet 23. februar 2005 Oj - det tenkte jeg ikke på. Vil ikke skape noe rustningskappløp heller, av typen min er større og spruter lengre enn din. Men tenk så miljøvennlig det hadde vært. Og det hadde sikkert vært bra i forhold til skogbrannfaren om sommeren.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #37 Skrevet 24. februar 2005 typen min er større og spruter lengre enn din. Er typen din trønder? Jf. Alwas konstatering av at trøndernes sexliv ikke kan toppes... Ellers er jeg som vanlig enig med deg i prinsippet.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #38 Skrevet 24. februar 2005 Var ikke bare skryt det ass Trøfflus Nå har jeg nettopp slitt meg gjennom 25 min. i nettbanken min, og ny agenda på planen.......... FIRESIFRA KID.NUMMER for fytti helv
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #39 Skrevet 24. februar 2005 Som den gode møringen jeg er mener jeg at vi kan ikke la så viktige avgjørelser tas uten oss, og stiller herved som kandidat. Sa noen sex?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #40 Skrevet 24. februar 2005 Da har vi Agderfylkene, Sør-Trøndelag og Møre og Romsdal i boks. Det blir fire - og da, Dry, nærmer vi oss seks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå