Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 Det startet etter sist helg som var ganske røff, nå merker jeg at det svir i skrittet, å når det svir sjenner det ut som at jeg må tisse. Det kommer ikke mye urin men litt. (hvet ikke om det urin) Kan jeg være sår, jeg sjente at jeg var det i helgen. Vi holdt på en god stund på Lørdag's kvelden å på Søndagen gjorde det vondt. Det er i veggen mellom kjeden og anal, i kjede veggen ganske langt ute jeg sjenner det svir. Det gjør ikke vondt når jeg tar på meg der. Jeg sjønner ikke hva som er galt, kan jeg ha fått en kjønnssykdom? Typen min har ikke det, men han brukte fingrene å, det kunne ha vert bakterier under neglene. Noen som har noen forslag om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Sopp kan gi en sviaktig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Sopp er jo en mulighet. Eller kanskje det har gått litt for røft for seg? Hvis du har fått en rift inne i skjeden, vil det komme litt lymfevæske piplene. Og det blir sårt og det svir. Om det ikke blir bedre gangse raskt kan du jo ta en tur til legen, bare sånn for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattsol Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Høres ut som urinveisinfeksjon. Ta med urinprøve og lever det hos nærmeste lege! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Høres ut som urinveisinfeksjon ja. Fikk det 2 ganger på samme sommer auauau ;( Gå til lege fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 Er du våt nok når dere har sex da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #7 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja jeg er våt nok, men når man har urinveisinfeksjon får man ikke vondt når man tisser da? Når det svir til meg føler det ut som at jeg må tisse (men det kommer jo ikke noe urin), å da gjør det vondt, men når jeg virkelig må tisse så er det ikke vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #8 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg hadde det sånn i går når jeg hadde sex. Ble litt bekymret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #9 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja jeg er våt nok, men når man har urinveisinfeksjon får man ikke vondt når man tisser da? Når det svir til meg føler det ut som at jeg må tisse (men det kommer jo ikke noe urin), å da gjør det vondt, men når jeg virkelig må tisse så er det ikke vondt... Trenger ikke å svi, nei. Det skal være lurt å gå på do og tisse etter sex, for å rense urinrøret(det er fort gjort at det kommer litt feil bakterier inn dit). Det kan høres ut som sopp, men klør det? Får du tykt utflod? Det kan godt hende at du bare er sår for du har fått en rift eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå