AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Hei, Jeg mister matlysten av trening, og blir faktisk litt kvalm hvis jeg spiser "normalt" etter trening. Jeg trener 6 dager i uken. 2 Dager i uken trener jeg 1 time og 4 dager i uken trener jeg 30min. Frem til jeg skal trene rundt 1800 har jeg normal matlyst, og jeg spiser normalt, men jeg klarer aldri å få i meg mitt dagsbehov av mat på så kort tid. Derfor er morgentrening uaktuelt. Jeg kan heller ikke spise tungt før trening for da blir jeg utrolig dårlig. Merker frustrasjonen da dette skjedde for noen år siden og det førte til at jeg hadde en BMI som var undervektig. Så jeg sluttet å trene å la på meg igjen. Men jeg er såpass glad i å trene pluss det gjør utrolig godt for psyken min da jeg sliter med angst. Derfor har jeg startet opp igjen nå. Jeg blir glad av trening å merker at jeg bare har det bra med meg selv. Er vel som dem sier at trening utløser endorfiner, og faktisk er stress reduserende og angstdempende. Dette merker jeg utrolig godt. Noen som opplever lignende, og har noen gode råd til meg rundt kanskje matvarer jeg kan spise som kan hjelpe. Evt. som har en anelese av hva det kan komme av? Var hos legen for noen år siden å da fikk jeg beskjed om at jeg hadde IBS, men kan det komme av dette? Burde jo egentlig ikke ha noe å si. Anonymkode: fcb51...e30
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Jeg har det også litt sånn (og har ibs, men sikkert ikke relevant). Pleier å vente en time eller to etter trening og lage noe jeg hadde lyst på tidligere på dagen og bestemte meg for å ha til middag. Tvinger i meg de første bitene også går det lettere etterhvert. Anonymkode: a7de9...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå