AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Jeg har datet en mann i litt over en måned nå. Og jeg ble kjent med han på jobb. Ikke lurt, men det ble nå slik. Jeg har gått fra å være usikker på om jeg var interessert og at han var den ivrige, til at jeg nå er dritforelsket. Problemet er at jeg blir så nervøs på jobb. Jeg er på samme team som han og må være med på et felles møte en gang i uken. Jeg takler det ikke!! Tør omtrent ikke gå inn på lunsjrommet når han er der. Hvorfor blir jeg sånn da? Noen som har opplevd det samme eller har noen råd til hvordan jeg kan tøffe meg opp? Ingen på jobb kan vite om dette..ikke enda hvertfall. Anonymkode: b0d9c...057
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Dette innlegget kunne vært skrevet av meg, utenom daten. Vi har ikke datet, men jeg tror vi begge er interessert Anonymkode: 336aa...ebb
Gjest Lanolina Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Jeg likte en på jobb. Det endte med at vi ble stående og rydde etter en personalfest, alene. Etterhvert sto vi inntil veggen og kysset. Jeg var 19, han 38 og avdelingsleder. Men det ble med det, han hadde kone og barn. Ikke kleint etterpå, han unngikk meg litt bare, sånn etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå