AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Jeg er så veldig skuffet over min far nå. Vi har nesten ikke kontakt lenger, og han har kun møtt barnebarnet sitt på 2,5 år 3-4 ganger. I helgen hadde vi familieselskap for meg, der han var invitert. Dukket ikke opp, så har garantert glemt hele greia. Det er så skuffende. Vurderer nå å bare bryte all kontakt med han, det virker jo ikke som vi betyr noe for han uansett. Han tar aldri initiativ til å invitere på besøk eller komme på besøk, det er det bare vi som gjør, til ingen nytte....... Sender aldri meldinger å spør hvordan det går heller. Anonymkode: 77611...032
MsElliot Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Blod er ikke alltid tykkere enn vann. La barnet ditt slippe skuffelsene og bryt kontakten med en som tydeligvis ikke bryr seg.
MsElliot Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 PS! Og den stengte døren kan jo åpne seg igjen hvis far ser det og ønsker å endre seg
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Blir spennende å se om han i det hele tatt sender meg en gratulasjons-sms, eller om han har glemt meg helt ut. Anonymkode: 77611...032
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 Jeg syns det er egoistisk av deg å frarøve barnebarnet ditt sjansen til å bli kjent med sin bestefar, selv om det bare er en gang i blant. Du trenger kanskje ikke ta så mye initiativ siden faren din virker uinteressert, men å kutte kontakten syns jeg er drastisk. Det er noe annet å ha en bestefar man sjeldent ser enn en far. Her syns jeg du skal sette egne interesser til side og tenke på barnet ditt Anonymkode: 4df03...96c 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns det er egoistisk av deg å frarøve barnebarnet ditt sjansen til å bli kjent med sin bestefar, selv om det bare er en gang i blant. Du trenger kanskje ikke ta så mye initiativ siden faren din virker uinteressert, men å kutte kontakten syns jeg er drastisk. Det er noe annet å ha en bestefar man sjeldent ser enn en far. Her syns jeg du skal sette egne interesser til side og tenke på barnet ditt Anonymkode: 4df03...96c Anonymkode: 2179a...567
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #7 Skrevet 10. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er egoistisk av deg å frarøve barnebarnet ditt sjansen til å bli kjent med sin bestefar, selv om det bare er en gang i blant. Du trenger kanskje ikke ta så mye initiativ siden faren din virker uinteressert, men å kutte kontakten syns jeg er drastisk. Det er noe annet å ha en bestefar man sjeldent ser enn en far. Her syns jeg du skal sette egne interesser til side og tenke på barnet ditt Anonymkode: 4df03...96c Barnet mitt kommer ALDRI til å bli kjent med han Anonymkode: 77611...032 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er egoistisk av deg å frarøve barnebarnet ditt sjansen til å bli kjent med sin bestefar, selv om det bare er en gang i blant. Du trenger kanskje ikke ta så mye initiativ siden faren din virker uinteressert, men å kutte kontakten syns jeg er drastisk. Det er noe annet å ha en bestefar man sjeldent ser enn en far. Her syns jeg du skal sette egne interesser til side og tenke på barnet ditt Anonymkode: 4df03...96c Og han har en bestefar som stiller opp for han. Ikke biologisk, men han er mye mer bestefar en min far noen gang vil bli! Anonymkode: 77611...032 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå