AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Trente litt før, og går endel turer nå, samt toppturer på våren/sommer/høst. Nå i vinter har det vært lite aktivitet. Har tatt frem sykkelen og har syklet til jobb i to ganger nå (kort vei) idag har jeg fri og bestemte meg gir å ta en god sykkeltur med litt intensitet. Jeg merker at utholdenheten min og kondisjonen ikke er det helt store og jeg ble greit sliten og andpusten på turen. Ga max et par ganger. Nå når jeg kom hjem og fikk satt meg ble jeg helt rar i hodet og kroppen. Skjelven, småkvalm og svimmel. Kommer dette av da tro? Er det fordi jeg tok det litt for hardt idag mtp at jeg ikke har vært noe særlig aktiv i vinter? Eller bør jeg ta det alvorlig? Anonymkode: 0bf66...e8b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Det kan jo være nærmest alt mulig og sannsynligvis er det kun fordi du er litt ute av form. Men for meg personlig var det slik mine første tegn på ME kom... Anonymkode: a04c6...acd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Høres ut som en helt normal reaksjon på hardere fysisk aktivitet enn kroppen din er vant med. Hadde det helt likt da jeg begynte å trene for et år siden. Svimmel kvalm og enda dårligere fordi jeg var redd det var noe alvorlig galt med meg. Viste seg at jeg bare var lat og utrent. Og nå, nesten et år etterpå, trener jeg annenhver dag og føler meg bedre enn noen gang. Anonymkode: 1cee8...56a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Jeg er selv i meget god fysisk form, men dersom jeg har tatt meg ekstra hardt ut f.eks. i forbindelse med konkurranse hender det jeg blir kvalm og føler meg uvell senere på dagen. Dette er fordi man presser kroppen mye lenger enn den er vant til. Hvis dette ikke vedvarer ville jeg ikke brydd meg mer med dette. Anonymkode: 6121b...a1b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 Jeg har lavt stoffskifte, og får det sånn om jeg ikke spiser tilstrekkelig når jeg trener. Med tilstrekkelig mener jeg rett før trening, og rett etter. Anonymkode: d7928...d61
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 On 4/10/2018 at 9:49 AM, AnonymBruker said: Trente litt før, og går endel turer nå, samt toppturer på våren/sommer/høst. Nå i vinter har det vært lite aktivitet. Har tatt frem sykkelen og har syklet til jobb i to ganger nå (kort vei) idag har jeg fri og bestemte meg gir å ta en god sykkeltur med litt intensitet. Jeg merker at utholdenheten min og kondisjonen ikke er det helt store og jeg ble greit sliten og andpusten på turen. Ga max et par ganger. Nå når jeg kom hjem og fikk satt meg ble jeg helt rar i hodet og kroppen. Skjelven, småkvalm og svimmel. Kommer dette av da tro? Er det fordi jeg tok det litt for hardt idag mtp at jeg ikke har vært noe særlig aktiv i vinter? Eller bør jeg ta det alvorlig? Anonymkode: 0bf66...e8b Blodsukkerfall? Kroppen bruker jo ekstremt mye energi når du trener hardt.. spesielt hvis du ikke har trent så mye i det siste. Anonymkode: b2f0a...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå