Gjest Nefertiti Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Hva er positivt og negativt med kjæresten/samboer/mannen din? Positivt: - Han er utrolig snill mot meg og alle andre - Han kan lage mat :-) - Han er selvstendig og har mål i livet - Han er veldig sosial og har mange venner - Han er god i senga :oops: - Han er veldig pen - Han er flink med barn Negativt: - Han ser veldig sjeldent at det må ryddes, uten at noen forteller han det. - Han kan være veldig sta (både positivt og negativt egentlig) - Han er ikke så pratsom om alt mulig som jeg kan være (men det hadde nok vært enda mer negativt om han hadde vært lik meg på dette punktet) - Han har en helt annen døgnrytme enn meg. Dette var det jeg kom på i farten. Fortell om din da
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Min har noen fellestrekk med din, både positive og negative:) Positivt: -snill -flink med barn og dyr -reflektert -selvstendig -pen å se på, og sexy -aldri langsint og med en stor evne til å tilgi Negativt: - tiltaksløs i forholdet, lar ting skure og går og trekker seg heller unna enn å diskutere ting igjennom - blir sur når jeg foreslår at han skal hjelpe til med feks husarbeid - lett å fornærme - ikke noen veldig entusiastisk person; det er sjelden han kommer løpende til meg med et godt forslag, for å si det sånn - sta og litt vel bastant når han kommer med påstander og sånt, selv om hans egentlige mening er mer nyansert. En annen negativ ting er at vi liksom krasjer på en del ting vi begge er sårbare på, så det blir unødvendig mange krangler og frustrasjoner. Men det gjelder jo begge, ikke bare han. Jeg tror ikke jeg kommer til å være sammen med han resten av livet, men er glad i han og det vi har sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 siden ingen har svart, bare lest kna jeg jo prøve meg... :oops: Positive ting: - Tolmodig - Ærlig - Snill - Trofast - Morsom - Hjelpsom - Lager god mat - Flink med hundene - Søt/pen - koseklump Negative ting: -Ser ikke rotet selv - Mye syk (ikke at an velger det, men..) - Ikke særlig gla i å vaske åå, nå kjenner jeg blir skikkelig forelska igjen her!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Positiv: Sexy Morsom Snill flink med barn glad i familien (min og hans) Aktiv VANVITTIG god i senga!!! Negativ: Tenker ikke så langt! (kan være jeg tenker FOR langt, i forhold til forhold) Litt hyperaktiv Litt for godt selvbilde noen ganger! (modell!) Ellers verdens beste kjæreste!! Han er på ferie, så jeg savner han MASSE
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Haha! Utrolig :o Menn og Kvinner, eller gutter og jenter om du vil. Det er ikke bare små, men ekstreme forskjeller på disse 2 kjønnene. Hvem man i universet ville satt seg ned og skrevet en slik liste???
LilleSol Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 hihi, liker lister jeg 8) positivt: sexy :-) snill godt likt dyktig i jobben sin flink med hendene morsom like barnslig som meg :oops: glad i lage mat (jeg HATER å lage mat) flink med barn flink til å synge negativt hissig til tider maser litt mye noen ganger hverken a eller b menneske, hater å stå opp, og trøtt lenge før meg en skikkelig plageånd om han er i det rette humøret! (kan ikke forstå hvordan søsteren hans har overlevd barneårene :-) 9
Arkana Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Positivt: snill intelligent god utdannelse flink til det meste elsker meg generøs får meg til å le god i senga god jobb som han er flink i tålmodig ærlig sexy flink med komplimenter/ros kan ikke lage mat (det er veldig bra, for da får jeg lage alt selv! Og så slipper jeg ryddingen etterpå. ) Negativt: langsint (men blir svært sjelden sint) spiser for fort (jeg er bare halvveis når han er ferdig)
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Positivt: - Han er utrolig snill mot meg og alle andre - Han kan lage mat :-) - Han er selvstendig og har mål i livet - Han er veldig sosial og har mange venner - Han er god i senga :oops: - Han er veldig pen - Han er flink med barn Negativt: - Han ser veldig sjeldent at det må ryddes, uten at noen forteller han det. - Han kan være veldig sta (både positivt og negativt egentlig) - Han har en helt annen døgnrytme enn meg. Herregud, så sprøtt! Dette kunne vært min samboer også!!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Er en liste lik denne et påskudd for å få bekreftelser på at man har det bedre eller dårligere i sitt eget forrhold enn hva man antok? Hva kan isåfall årsaken til personlig, manglende besluttningsevne være? Lik enhver annen formula, er et forrhold aldri bedre enn det svakeste ledd. Hva om dette leddet viser seg å være - deg selv.
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Er en liste lik denne et påskudd for å få bekreftelser på at man har det bedre eller dårligere i sitt eget forrhold enn hva man antok? Hva kan isåfall årsaken til personlig, manglende besluttningsevne være? Lik enhver annen formula, er et forrhold aldri bedre enn det svakeste ledd. Hva om dette leddet viser seg å være - deg selv. bla, bla, bla... :-? Kanskje dette BARE var for moro skyld? Kan bare snakke for meg selv, og for meg var det i alle fall det som var tanken bak lista...
Gjest Nefertiti Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 Noen som ikke helt ser underholdningsverdien skjønner jeg? Poenget var bare å se hva folk satte pris på ved sine partnere Og som mange andre tråder her,så var det ikke noen dyperliggende analyse som var meningen
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Selvsagt var det ikke det meningen var Men hva som er interessant, er at den lages. Mye kan bortforklares som ren hygge og slikt - men ser man nærmere på det, kommer grunner til syne. Inget er forgjeves.
Gjest Rimfrost Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 Positivt: -Søt og god (stor muskelkosebamse ) -Sjenerøs -Snill -Lager mat og gjør husarbeid uten å mukke. Flink er han og -Like barnslig som meg -Rolig og trygg (ingen vill partyløve ) -Ærlig :-) Negativt: -Uromantisk delux :-( -Litt redd for å "vise følelser" :-? -Liker ikke å planlegge ting -Dårlig til å gi komplimenter og å overaske -Har veeeeldig god tid når det gjelder alt.... For i så det mildt: Han er ikke typen til å forhaste seg (noe som iogfor seg er bra, men det går iblant for langt )
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2005 #14 Skrevet 21. februar 2005 Hva er positivt og negativt med kjæresten/samboer/mannen din? Positivt: - Han er utrolig snill mot meg og alle andre - Han kan lage mat :-) - Han er selvstendig og har mål i livet - Han er veldig sosial og har mange venner - Han er god i senga :oops: - Han er veldig pen - Han er flink med barn Negativt: - Han ser veldig sjeldent at det må ryddes, uten at noen forteller han det. - Han kan være veldig sta (både positivt og negativt egentlig) - Han er ikke så pratsom om alt mulig som jeg kan være (men det hadde nok vært enda mer negativt om han hadde vært lik meg på dette punktet) - Han har en helt annen døgnrytme enn meg. Dette var det jeg kom på i farten. Fortell om din da Det samme Men han er ikke særlig sta, det er heller jeg som er d....
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #15 Skrevet 21. februar 2005 -Snill -Ærlig -Trofast -Kosete -Gavmild -Fornøyd med hele meg (han gir meg altså bedre selvtillit) -Litt for dataopptatt til tider (altså helt i sin egen verden og hadde ikke merket om f.eks huset raste ned.. ) -Litt dårlig til å diskutere og ikke så bra til å ordlegge seg (det fører til endel spørsmål ved krangler) -Han sliter med angst (han kan selvfølgelig ikke noe for dette, med det tærer litt på til tider) Men på sistnevnte gjelder det å tenke positivt! :D
Felixa Skrevet 21. februar 2005 #16 Skrevet 21. februar 2005 Positivt: Snill Deilig God i senga Glad i barn Smart Flink til å spare penger (for det er ikke jeg) :oops: Negativt: Hissigpropp Ikke flink til å rydde/vaske huset Sta Er ikke den mest pratsomme Kan ikke lage mat Skal alltid et eller annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå