Gå til innhold

Vente på noen som er livredd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen. Jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg møtte en jeg liker veldig godt, det er tidlig startsfasen men vi har snakket mye sammen. Og jeg føler at vi har blitt godt kjent. Vi snakket sammen i går kveld der han spør om jeg vil være med å handle klær med barna på lørdag. Dette synes jeg var veldig koselig siden jeg føler meg litt usikker på han, så jeg sa ja. Nå får jeg en melding der han sovna  i samtalen og husker ikke så mye om det vi snakket om,samtalen handlet også om jeg er usikker på hvor han står, i forhold til meg. Han sier han er en person som trenger mye tid (tidligere dater har ikke orker dette så de har gitt opp)men han liker meg,men han kan ikke bli pushet.så spør han hvordan jeg takler hverdagen med barn og alt husarbeid som hører med..så videre og til jeg må belage meg på at vi kommer til å treffes 2 ganger i måneden (pga barna han har 50 % og alt som hører med til huset etter de har reist)Jeg fortalte at jeg selfølgelig kan hjelpe han når jeg er der. Det virker som meg at han skal «advare» meg så jeg ikke tror jeg får noe mer enn det han kan gi.. Jeg har ikke barn selv men klarer selfølgelig og forstå att dette tar mye tid, men når barna ikke er der, kan jeg ikke forvente litt mer en en dag?

Anonymkode: 0d85d...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsto ikke alt, men: Dere skal treffes kun på hans premisser 2 ganger per måned, og han advarer deg om at han forventer at du skal gå og rydde etter barna hans? Da tenker jeg at det greieste er å avslutte allerede nå, før dere plutselig har brukt 14 måneder på at han skal bestemme seg for hva han egentlig vil med deg... Vil du ikke heller skape din egen familie? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...