AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Jeg skal i samtale til privat IVF nå snart, og har allerede vært utredet ang polypper(operert bort) samt de helt vanlige prøvene/sjekkene hos gyn(pluss prøvd Letrozol/Otrivelle noen sykluser). Alt er normalt, og EL/mens kommer som ei klokke. Er det slik at man gjerne tester 1 IVFforsøk uten videre utredning, og så etter dette sjekker for f.eks tette eggledere/lapraskopi osv? Dere andre som er tilsynelatende helt normalt friske, hvordan har utredning under IVF vært? Anonymkode: ae171...f45
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Jeg fikk skylling av eggledere før ivf, det var en del av standard utredning hos min avtalespesialist. Anonymkode: 3601b...d83
tuppelene Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal i samtale til privat IVF nå snart, og har allerede vært utredet ang polypper(operert bort) samt de helt vanlige prøvene/sjekkene hos gyn(pluss prøvd Letrozol/Otrivelle noen sykluser). Alt er normalt, og EL/mens kommer som ei klokke. Er det slik at man gjerne tester 1 IVFforsøk uten videre utredning, og så etter dette sjekker for f.eks tette eggledere/lapraskopi osv? Dere andre som er tilsynelatende helt normalt friske, hvordan har utredning under IVF vært? Anonymkode: ae171...f45 Min gynekolog/avtalespesialist henviste meg til lapraskopi når jeg var der på den første timen. Hos henne var dette standard å gjøre (sammen med en haug med blodprøver og sædprøve) før henvisningen/søknaden ble sendt til Riksen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Mine eggledere ble aldri sjekket.. heldigvis satt spiren på første ivf forsøk. Men jeg har tenkt i ettertid at de burde vært sjekket, det er vel det eneste de ikke gjorde. Anonymkode: 289e7...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå