Gjest Ninakanin Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=501&page=1 Jeg syntes denne rettem var kjempegod jeg!!
LilleBille Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 .. jaja... har spist lever, nyrer, lunge og hjerte ... - og kunne styre meg for mye av det .. og hjerne fristet absolutt ikke...
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Etter å ha nylig blitt skrevet ut fra nevrologisk avdelig forbinder jeg hjerne med noe helt annet enn mat.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #7 Skrevet 20. februar 2005 Hehe, æsj.. Selv har jeg store problemer med champignoner på boks etter hjernedisseksjon, DET minner om hjerne. Både fargen og konsistensen.
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Det finnes hjerne i en del pølser. Det står ikke hjerne da, men hodekjøtt. Glad jeg er veggis, gett.
Sniglå Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Bare for å klare opp her, noe Ninakanin tydeligvis ikke har gjort Dette er da altså kylling skåret i biter som har vært i tandorimarinade! De lå i en bolle og når Ninakanin rørte rundt kom det sånne ekkle klisselyder, og begge syntes det var en eeeekkel lyd. Lyden fikk liksom ny mening når kyllingbitene gikk i panna og det viste seg at de unektelig så ut som en liten hjerne! uuushj!!! Men det var ikke ekkelt når det bare ble stekt. huff
Gjest onyx, i.i. Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Greensky, hodekjøtt er kjøtt fra hodet, ikke hjerne:)
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #11 Skrevet 22. februar 2005 hehe Sniglå daaa... Måtte du røpe det såååå tidlig? Ja det var altså en bolle med kyllingstrimler i marinade som var snudd oppned i panna, og ligned unektelig på en hjerne. Men til alle dere som syntes det var ekkelt: Det VAR godt, og det var IKKE en hjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå