Englejenta Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Irriterer meg grenseløst at de ikke holder seg på plass. Angrer som en hund på at jeg ikke tok koss hodetelefoner i stedet men de tar så plass i veska. Flere som har trøbbel med dette. Eventuelt råd tas imot med takk.
Nicathv Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Kjøp sånne: De utvider seg på noen sekunder etter du har puttet dem inn i øret. Klemte på den ene sånn at du kan se. God lyd er det også i de. Og de stenger andre lyder ute relativt godt. (Selvsagt ikke så mye som lydisolerende hodetelefoner.) De detter aldri ut (med mindre jeg røsker ut ledningen ved et uhell. ) Ikke veldig dyre! Husker ikke hva de heter eller prisen. 1
Englejenta Skrevet 10. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2018 3 timer siden, Nicathv skrev: Kjøp sånne: De utvider seg på noen sekunder etter du har puttet dem inn i øret. Klemte på den ene sånn at du kan se. God lyd er det også i de. Og de stenger andre lyder ute relativt godt. (Selvsagt ikke så mye som lydisolerende hodetelefoner.) De detter aldri ut (med mindre jeg røsker ut ledningen ved et uhell. ) Ikke veldig dyre! Husker ikke hva de heter eller prisen. takker så mye for godt tips 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå