Gå til innhold

Orgasme i 5 minutter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt vilt, i går fikk jeg en orgasme helt utenfor det normale. Hadde holdt på ganske lenge å teaset orgasmen. Når det først gikk for meg, kom jeg sinnsykt. Orgasmen bare kom og kom, skikkelig intenst hele tiden. Holdt faktisk på å gå fra sans og samling, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var skikkelige kramper og skjelvinger hele tiden. Etter 2 minutter begynte det å bli nesten ubehagelig. Stanset vibratoren for følte det var lissom nok, men orgasmen bare fortsatte. Var omtrent til å bli gal av:P

Anonymkode: bc11f...ae9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint for deg. 

Hold oss oppdatert :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Samme som postet for ei tid tilbake? Ser ut for være kopiert og limt inn.....

• Liker 5
Skrevet

Har opplevd det selv. Forunderlig følelse!

Skrevet

Du sier det som om det skulle være noe uvanlig?

Skrevet
31 minutter siden, Hulderen skrev:

Du sier det som om det skulle være noe uvanlig?

Det er langt fra alle som opplever dette. Det vet du vel? Og uansett så har alle en førstegangsopplevelse av ting som de må få lov å dele. Svaret ditt er unødvendig.

• Liker 5
Skrevet

Omg, du er heldig 😍

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Fleiben skrev:

Det hørtes ikke feil ut ☺️

Ble nok litt vel heftig:P

Gjest Fleiben
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble nok litt vel heftig:P

Hadde jeg som mann opplevd det, så hadde jeg nok begynt å lure selv ja.. Selv om jeg synes det høres vanvittig digg ut 😁

AnonymBruker
Skrevet

Det var sykt digg, men aldri opplevd det før og ble både overrasket og litt sjokkert over at orgasmen varte så lenge:P. Begynte å lure på om det skjedde meg noe galt?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt vilt, i går fikk jeg en orgasme helt utenfor det normale. Hadde holdt på ganske lenge å teaset orgasmen. Når det først gikk for meg, kom jeg sinnsykt. Orgasmen bare kom og kom, skikkelig intenst hele tiden. Holdt faktisk på å gå fra sans og samling, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var skikkelige kramper og skjelvinger hele tiden. Etter 2 minutter begynte det å bli nesten ubehagelig. Stanset vibratoren for følte det var lissom nok, men orgasmen bare fortsatte. Var omtrent til å bli gal av:P

Den kom vel og ble værende, mener du? Ellers er det jo flere orgasmer, også kjent som multiorgasme.

Anonymkode: 0c17b...140

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på at du har forstått forskjellen mellom en orgasme og et epileptisk anfall?  Uansette, begge deler over fem minutter er noe du må få legehjelp med for det er skadelig for både kropp og sjel. 

Anonymkode: 83eb6...652

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kom vel og ble værende, mener du? Ellers er det jo flere orgasmer, også kjent som multiorgasme.

Anonymkode: 0c17b...140

Ja, det er nettopp det jeg mener, orgasmen kom og ble værende hele tiden. Har fått flere orgasmer etter hverandre før og helt sikker på at dette var 1 orgasme :P

Skrevet

Det er klart at det er terapier for dette.

Hvis det skulle bli plagsomt, får du bare kontakte meg.

• Liker 1
Gjest Lanolina
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nettopp det jeg mener, orgasmen kom og ble værende hele tiden. Har fått flere orgasmer etter hverandre før og helt sikker på at dette var 1 orgasme :P

Jeg har opplevd dette når jeg har squirta, kan det være det?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lanolina skrev:

Jeg har opplevd dette når jeg har squirta, kan det være det?

Det kom ganske veske, men mistet kontrollen så litt usikker på om jeg squirta. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikker på at du har forstått forskjellen mellom en orgasme og et epileptisk anfall?  Uansette, begge deler over fem minutter er noe du må få legehjelp med for det er skadelig for både kropp og sjel. 

Anonymkode: 83eb6...652

Er det?? Det var garantert orgasme. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres digg ut, skjelve og stønne i 5 minutter :P

Anonymkode: 86ad0...9db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...