Gå til innhold

Liten/mellom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye vakthund er det i typiske vakthund raser? som er en liten/mellomstor hund? sånn som feks. tibetansk terrier på 10 kilo?

Anonymkode: e0d68...b2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange av dem bjeffer på absolutt alle lyder, hvis det er det du mener

Anonymkode: b1893...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten hund, den bjeffer kun hvis det kommer noen, eller hvis den ser noen utenfor vinduet.

Anonymkode: 7cefc...c41

AnonymBruker
Skrevet

Er dere da tryggere å gå ute da?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere da tryggere å gå ute da?

Er det du som har opprettet flere tråder før? Du som vandrer ute på natta og vil ha en hund til å beskytte deg?

Det er forskjell på vakt og vokt. Mange hunder vil på en eller annen måte passe litt på eiendommen sin, men tur er noe annet. På en måte tenker jeg at man kanskje er et hakk tryggere ute med hund, ettersom man aldri vet hva dyr kan finne på og derfor vil folk kanskje i større grad holde seg unna. MEN det bør ligge mer bak ønsket om hund enn et ønske om å føle seg tryggere på tur. Hunden fortjener bedre enn det.

Anonymkode: 5ecfc...777

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vandrer alene i skogen midt på dagen hvis det var det du lurte på. Er det så galt da?

Fortjener ikke hunden det da? Siden du skriver at hunden fortjener bedre enn det?

Jeg tror ikke jeg skjønte helt hva du mener med svarene dine?

Hva er galt med å føle seg tryggere med en vakthund når man er jente og går i skogen? Eller jogger?

Jeg skjønner heller ikke hva som er galt med å ønske seg en hunderase med vakt og vokt? Kan du utdype det litt mere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...