AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Sa stefaren min til meg. Jeg er 25 år, og aldri hatt kjæreste eller sex. Jeg har alltid hatt menn som har vært intressert, men har erfart at jeg må passe på signalene mine så jeg ikke sårer noen. Og heldgvis har jeg lykkes med det. Men jeg tør likevel aldri å vise noen interesse for de jeg liker, ikke engang om de viser det for meg. I dag innrømmet jeg hvem jeg liker, og han sa at det er på tide at jeg slipper meg litt løs. Og tør vise hva jeg føler. Og så sa han at det er synd i fyren som ikke får vite det, å kanskje må være så uheldig å ta til takke med andre. hvordan skal jeg egentlig reagere på det? Anonymkode: da1f3...60c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Det får du ta som et kompliment, din far syns du er et catch og at den mannen som du liker er heldig og bør få vite det så han kan få muligheten til å velge deg og ikke "ta til takke" med andre. Anonymkode: 6d9b0...4ee 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det får du ta som et kompliment, din far syns du er et catch og at den mannen som du liker er heldig og bør få vite det så han kan få muligheten til å velge deg og ikke "ta til takke" med andre. Anonymkode: 6d9b0...4ee Det var i allefall det han ville at du skulle høre. Å si høyt, at han synes synd på deg for at du har det sånn, er kanskje ikke så oppbyggende. Du har en omtenksom stefar. Anonymkode: dcc6b...fe6
Jentadi Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa stefaren min til meg. Jeg er 25 år, og aldri hatt kjæreste eller sex. Jeg har alltid hatt menn som har vært intressert, men har erfart at jeg må passe på signalene mine så jeg ikke sårer noen. Og heldgvis har jeg lykkes med det. Men jeg tør likevel aldri å vise noen interesse for de jeg liker, ikke engang om de viser det for meg. I dag innrømmet jeg hvem jeg liker, og han sa at det er på tide at jeg slipper meg litt løs. Og tør vise hva jeg føler. Og så sa han at det er synd i fyren som ikke får vite det, å kanskje må være så uheldig å ta til takke med andre. hvordan skal jeg egentlig reagere på det? Anonymkode: da1f3...60c Hør på han. Du han nok antageligvis godt av å slippe deg løs. Han vil deg bare godt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 Er det synn på menn som ikke får vite slik da?? Anonymkode: da1f3...60c
B.Wooster Skrevet 10. april 2018 #7 Skrevet 10. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det synn på menn som ikke får vite slik da?? Anonymkode: da1f3...60c Ikke heng deg opp i akkurat det. Om han aldri får vite det, eller om du aldri var interessert, så blir det like lite, eller like mye synd på ham uansett. Fokuser heller på hvordan du skal overvinne dine hemninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå