Gå til innhold

Jeg liker hun litt og litt mer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greie er at vi jobber i samme jobb, men ikke i samme skift, hun jobber natt og jeg jobber kveld. Vi møtes når jeg slutter og hun starter. Vi har ikke snakket så mye, men en liten del, mest  tok hun kontakt, snakket om jobb greier osv.  I det siste så har vi ikke snakket noe særlig sammen.  Jeg liker hun og vil gjerne bli bedre kjent, helst utenfor jobben da. Men jeg vil ikke drite meg ut, det kan bli veldig awkward på jobb. Vet heller ikke om hun er sammen med noen?

Noen genier som kan hjelpe meg her? Kom gjerne med tips og triks? Menn/damer

Anonymkode: a6743...cfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å slå av en prat med de på jobben ,og det trenger ikke bety noe annet enn vanlig folkeskikk, men siden dere jobber forskjellig skift så syns jeg ikke det skader om du slår av en lengre prat med hun en dag og spør om hun er singel (har du jobbet her lenge, hvor i byen bor du,åja tar du bussen / trikken da osv, har du samboer eller er du singel blabla, hvis ja så spør om "Okei :) Kunne du tenke deg å ta en kaffe en dag å bli litt bedre kjent utenfor jobb eller? :) "

Det er best å bare få spurt sånn at du ikke går rundt å lurer, og sånn at dere ikke utvikler et naturlig vennskapskollega forhold og tar en jobb pils en dag og du tolker det som date og hun tolker det som venne/jobb greie og dere viser dere å være på helt forskjellig sted med helt forskjellige intensjoner. Siden dere jobber forskjellig skift så er det ikke værre enn at hvis du får et nei så bare aksepter det med hodet hevet og et smil, og fortsett å si Hei/halla når dere ser hverandre i forbindelse med bytte av skift og lat som ingenting uten å ha noen fler forhåpninger / tanker rundt det.  Det går helt fint og ødelegger ingens jobbhverdag :)

Anonymkode: 0a693...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...