Gå til innhold

Anal sex

Gjest SumoBryter

Hvor mange har hatt Anal sex?  

1. 1. Hvor mange har hatt Anal sex?

• Har aldri hatt det, vil aldri ha det heller
      7
    • Har provet det, AU!!!!
      6
    • Har det noen ganger i aaret
      4

Fremhevede innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg bare lurer pa dette hadde en ex som ville alltid ha det, jeg ville ikke, bare lurer pa hvor vanlig det er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det mangler definitivt en del alternativer. Hva med "har ikke prøvd det, men har lyst til å prøve". Eller hva med oss som har det flere ganger i måneden og liker det?

Skrevet
Ja' date=' det mangler definitivt en del alternativer. Hva med "har ikke prøvd det, men har lyst til å prøve". Eller hva med oss som har det flere ganger i måneden og liker det?[/quote']

Er du gal? Dere skal da ikke ha lov til å uttale dere. Dere er bare et utslag av at alt skal prøves. Dere skal bare tie still! :ironi:

Skrevet
Her manglet det en god del alternativer...

:Nikke:

Vi har prøvd, eit par gonger, av rein nysgjerrighet. Vi brukte god tid, så det var ikkje vondt, litt spennande, og pirrande av den grunn, men ikkje noko meir. Trur ikkje vi kjem til å gjere det igjen med det første, men ein gong, joda.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg hadde flere alternativer enn disse, jeg vet ikke hvorfor de ikke var med.... hadde i hvertfall 2 til, ma prove igjen...

Skrevet

Avstemningen viser at 2/3-deler av folket her inne kan betegnes som siviliserte mennesker, når det bare er 1/3-del som driver og herjer i partnerens avføringsåpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...