Gjest Lanolina Skrevet 10. april 2018 #21 Skrevet 10. april 2018 Hva er dette for noe? Rareste tråden jeg har vært borti. Jeg er enslig mor men kunne aldri gjort noe sånt. Herregud 🙄
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #22 Skrevet 10. april 2018 Jeg kjenner flere fremgangsrike menn som har mye eller alt på stell, og felles for de er at de ser ned på menn som i HI og andre typiske menn her på KG som slutshamer damer og bare skinner bitterhet tvers gjennom. Er glad jeg får oppleve den type menn i hverdagen, om ikke hadde jeg blitt litt mannehater av å lese her. Hilsen mor som er gift med barnefar, så ikke noe å ta meg på her. Anonymkode: aa5a6...433
Gjest hind Skrevet 10. april 2018 #23 Skrevet 10. april 2018 Er denne gruppen for tilbakestående menn som ikke har draget? For det kan virke sånn.
Lee Jones Skrevet 10. april 2018 #24 Skrevet 10. april 2018 Jeg var tilhenger av MGTOW fordi en kan få et godt liv uten en kjæreste. Men nå tror jeg det heller er bitre og hatfulle menn. Å hakke på alenemødre er bare for dumt.
jabx Skrevet 10. april 2018 #25 Skrevet 10. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifølge MGTOW skal en ta hevn på enslige mødre for at de har ødelagt for en mann ved å bli en enslig mor. Se og lær (og le kek kek kek) Fra: https://imgur.com/a/Xfr6B Hvis du lurer på tittelen, de sprer kjærlighet for sine falne brødre. Brødre som har fått sine liv ødelagt. Anonymkode: e3b1a...634 Bitre neckbeards er så kule, ass! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå