AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Ifølge MGTOW skal en ta hevn på enslige mødre for at de har ødelagt for en mann ved å bli en enslig mor. Se og lær (og le kek kek kek) Fra: https://imgur.com/a/Xfr6B Hvis du lurer på tittelen, de sprer kjærlighet for sine falne brødre. Brødre som har fått sine liv ødelagt. Anonymkode: e3b1a...634
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Kanskje de heller skal kutte ut den patetiske MGTOW ideologien deres og sørge for å bli gode og pliktoppfyllende kjæreste og farsemner og stramme opp sine taper-MGTOW brødre til å bli det samme, duvet verdsette kvinner og ta ansvar, sånn at barna vokser opp med en far i livet sitt istedet for å angripe kvinnene som sliter seg gjennom alenemortilværelsen fordi faren til kiden var en dust? Bare en tanke liksom Anonymkode: 4f62b...c59 19
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Hvorfor lager du en ny tråd om dette her? Anonymkode: 03880...4cd 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Jeg kan ikke se noen steder at personen som kalte ungen stygg er en mann. Også om det er en mann så er det en mann. Er det slik at om en mann har en mening så har alle menn den samme mening? Anonymkode: b2797...bdb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje de heller skal kutte ut den patetiske MGTOW ideologien deres og sørge for å bli gode og pliktoppfyllende kjæreste og farsemner og stramme opp sine taper-MGTOW brødre til å bli det samme, duvet verdsette kvinner og ta ansvar, sånn at barna vokser opp med en far i livet sitt istedet for å angripe kvinnene som sliter seg gjennom alenemortilværelsen fordi faren til kiden var en dust? Bare en tanke liksom Anonymkode: 4f62b...c59 Jeg har en følelse at dette er noe som aldri vil bli skrevet om kvinner som ikke ønsker seg mann og barn. Anonymkode: b2797...bdb 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Er det ikke et veldig trist liv å være en butthurt bitter feminist TS? Hvor den eneste gleden du finner er å prøve å sverte andre grupper mennesker. Anonymkode: 3d248...d7b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en følelse at dette er noe som aldri vil bli skrevet om kvinner som ikke ønsker seg mann og barn. Anonymkode: b2797...bdb Er en del av de kvinnene som velger singellivet. Forskjellen er at de ikke har behov for å rakke ned på hele det mannlige kjønn, og spre hat og bitterhet på nettet. Hadde dissa "mannfolka" faktsik kun "ønsket å være single" så hadde de ikke startet MGTOW. I mine øyne så er dette kun bittherhet og hat, - av de få avvikene i samfunnet som ikke er bra nok til at folk vil ha de i livet sitt. Både jeg, og alle de oppegående mannfolka jeg noensinne har møtt, har ikke hatt behov for å rakke ned på kvinner, ha noe imot dem, eller starte slikt vas. Det fåtallet av "menn" jeg har møtt på, som av åpenbare grunner ikke får seg familie eller kjærliget, er de jeg ser støtter slikt tull. Flaut - syntes jeg. Anonymkode: e8ecd...bdd 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 WGTOW is a community of women supporting other women who wish to live independently from men and relationships with them. If you are a WGTOW or are a woman interested in the sub, please contact the moderators. https://www.reddit.com/r/WGTOW/new/ Anonymkode: e3b1a...634
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke et veldig trist liv å være en butthurt bitter feminist TS? Hvor den eneste gleden du finner er å prøve å sverte andre grupper mennesker. Anonymkode: 3d248...d7b Anonymkode: 03880...4cd 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: WGTOW is a community of women supporting other women who wish to live independently from men and relationships with them. If you are a WGTOW or are a woman interested in the sub, please contact the moderators. https://www.reddit.com/r/WGTOW/new/ Anonymkode: e3b1a...634 WGTOW = Sterke selvstendige kvinner MGTOW= MOTBYDELIGE KVINNEHATENDE SEXISTISKE MANNSJÅVINISTER Anonymkode: b2797...bdb 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 TS: Du er et tvers igjennom ondt menneske. Det er dessverre ikke annet å si, selv om det går under personangrep. Men du bedriver utrolig mye ondskap mot noen som er svakere enn deg. Både moren og barnet. Når du blir eldre, så kommer du til å få din straff. Anonymkode: 2e6d4...f31 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS: Du er et tvers igjennom ondt menneske. Det er dessverre ikke annet å si, selv om det går under personangrep. Men du bedriver utrolig mye ondskap mot noen som er svakere enn deg. Både moren og barnet. Når du blir eldre, så kommer du til å få din straff. Anonymkode: 2e6d4...f31 Jeg? Hva har jeg gjort? Jeg har bare vist at sånn er det på MGTOW. Det er ikke jeg som oppfører meg sånn. Men jeg forstår frustrasjonen deres. Anonymkode: e3b1a...634
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg? Hva har jeg gjort? Jeg har bare vist at sånn er det på MGTOW. Det er ikke jeg som oppfører meg sånn. Men jeg forstår frustrasjonen deres. Anonymkode: e3b1a...634 Så om en kvinne i WGTOW oppfører seg på en ufyselig måte betyr det at alle kvinner i WGTOW er ufyselige ? Anonymkode: b2797...bdb 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg? Hva har jeg gjort? Jeg har bare vist at sånn er det på MGTOW. Det er ikke jeg som oppfører meg sånn. Men jeg forstår frustrasjonen deres. Anonymkode: e3b1a...634 Ok, trodde du var en mann i MGTOW. Men denne mora og barnet blir jo hengt ut på nettet. Anonymkode: 2e6d4...f31
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, trodde du var en mann i MGTOW. Men denne mora og barnet blir jo hengt ut på nettet. Anonymkode: 2e6d4...f31 Nja, hun la jo opp til dette selv. Hun får la være å bruke sønnen sin i håp om å komme i kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 3655b...3a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #16 Skrevet 10. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja, hun la jo opp til dette selv. Hun får la være å bruke sønnen sin i håp om å komme i kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 3655b...3a9 Ja, hun lever jo tross alt livet sitt på en helt ordinær måte, så hun må jo bare finne seg i at surkuker tar ut bitterheten sin på henne? Anonymkode: 5433e...d88 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #17 Skrevet 10. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja, hun la jo opp til dette selv. Hun får la være å bruke sønnen sin i håp om å komme i kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 3655b...3a9 Du har tydeligvis ikke fått med deg at en hel drøss med menn på Tinder bruker barn og hunder for å fremstå som mer populære? Enten skriver de "ikke min unge/min hund" eller så skriver de at de er pappa til det barnet som er avbildet. Siden du mener at kvinner skal hetses for å ha bilde av barn på Tinder er du en dobbeltmoralist om du ikke mener alle disse mennene skal bli hetset for akkurat det samme. Men heldigvis er ikke jeg en hatsk idiot og har derfor ingenting i mot hverken menn eller kvinner som har barn eller hund med seg på profilbilde på Tinder. Om de har barn er det fint å få vite det via profilbilde fordi om man selv ikke er i en situasjon i livet der man kan være steforelder så kan man bare swipe til venstre med en gang. Så nå kan du følge mitt eksempel og se fordelene med ting i stedet for å være så sinnsykt negativ. Hva har skjedd med deg i livet som gjør at du føler et behov for å tråkke på andre? Anonymkode: 9385c...87e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #18 Skrevet 10. april 2018 Hvem er det de skal hjelpe i dette tilfellet? Gutten på bildet? Ved å kalle ham stygg? Det er ikke noe hjelp i det vel. Kanskje hun er enke, blitt forlatt rett etter fødsel, måtte gå utav forholdet p.g.a vold? Alt som skjer er nok at dama sletter matchen, rister på hodet, og går videre i livet sitt. Bare tilbakestående folk kan kalle et barn "ugly", og da kan man dessverre ikke hjelpe dem, bedre å luke dem ute og snakke med noen hyggelige heller. Anonymkode: ee984...bba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #19 Skrevet 10. april 2018 Hahahah. Er da ikke min feil at far til mitt barn trakk seg unna. Klarer meg fint uten mann😋 Anonymkode: 43a0d...e80 2
CannibalLektor Skrevet 10. april 2018 #20 Skrevet 10. april 2018 (endret) 11 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje de heller skal kutte ut den patetiske MGTOW ideologien deres og sørge for å bli gode og pliktoppfyllende kjæreste og farsemner og stramme opp sine taper-MGTOW brødre til å bli det samme, duvet verdsette kvinner og ta ansvar, sånn at barna vokser opp med en far i livet sitt istedet for å angripe kvinnene som sliter seg gjennom alenemortilværelsen fordi faren til kiden var en dust? Bare en tanke liksom Anonymkode: 4f62b...c59 Hvorfor skal menn drive veldedighet når andre kvinner driter seg ut? Eller gi de ting gratis bare fordi "det er det rette".? 11 hours ago, AnonymBruker said: Er en del av de kvinnene som velger singellivet. Forskjellen er at de ikke har behov for å rakke ned på hele det mannlige kjønn, og spre hat og bitterhet på nettet. Hadde dissa "mannfolka" faktsik kun "ønsket å være single" så hadde de ikke startet MGTOW. I mine øyne så er dette kun bittherhet og hat, - av de få avvikene i samfunnet som ikke er bra nok til at folk vil ha de i livet sitt. Både jeg, og alle de oppegående mannfolka jeg noensinne har møtt, har ikke hatt behov for å rakke ned på kvinner, ha noe imot dem, eller starte slikt vas. Det fåtallet av "menn" jeg har møtt på, som av åpenbare grunner ikke får seg familie eller kjærliget, er de jeg ser støtter slikt tull. Flaut - syntes jeg. Anonymkode: e8ecd...bdd Feministene som velger dette livet gjør det ikke fordi de vil, men fordi de ikke er attraktive nok til å tiltrekke en mann. 11 hours ago, AnonymBruker said: TS: Du er et tvers igjennom ondt menneske. Det er dessverre ikke annet å si, selv om det går under personangrep. Men du bedriver utrolig mye ondskap mot noen som er svakere enn deg. Både moren og barnet. Når du blir eldre, så kommer du til å få din straff. Anonymkode: 2e6d4...f31 Hvilken straff? Hvis han er en MGTOW, så vil han leve et liv i økonomisk selvstendighet, frihet og tilnærmet fraværende stress. Husk nå damer, at denne kunnskapen og disse holdningene ikke er noe nytt. Buddha hadde mange av disse meningene (at man burde være skeptiske til kvinner, og han ville opprinnelig ikke ha de med i Sangha), og det er flere steder blitt nedfelt kvinners natur og hvordan de er. Fra bibelen, koranen til hinduenes skrifter. Dette er ikke noe nytt. Er bare det at man prøver å sensurere det, eller glemme å prate om det. Men som alltid. Når menn får tid til å samle seg, samle sine erfaringer, og får snakket sammen (i enda større hastighet og i større omfang enn før), så når man samme konklusjon som tidligere i historien. Det er dermed ikke sagt at kvinner er onde vesener. Bare vesener med manglende selvinnsikt eller innsikt i hvordan verden fungerer. Endret 10. april 2018 av CannibalLektor 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå