AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Blitt singel etter et frhold jeg har vært i siden slutten av tenårene. Mann på 30 år. Har aldri datet noen før henne eller etter og for meg virker det som alkohol ofte er innblandet i dating? At man deler en flaske vin? Så jeg gruer meg litt å si at jeg er avholds. Redd for å bli sett på som en kjedelig type. Anonymkode: e60a6...b3a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Hadde ikke hatt noe problem med det jeg. Jeg tar meg gjerne et glass rødvin eller en 0,33 cider på lørdagskvelden, men det spiller ikke noen rolle om en mann ikke drikker. For meg er det en stor dealbreaker om en mann drikker seg beruset titt og ofte og må feste på helg. En slik partyløve hadde jeg aldri giddet. Anonymkode: 4d438...918 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 For meg hadde det vært et stort pluss om du var avholds. Alt for mange menn (og kvinner for den saks skyld) som er for glad i å ta seg en, som gjerne blir flere. Anonymkode: 9d1e2...969 3
FactsOverFeelings Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Undrer litt over denne selv. Vil personlig ikke beskrive meg selv som avholds, men jeg drikker veldig sjelden, og aldri i mengder. Har enda til gode å møte noen som har sett på dette som positivt, blir vel mer sett på som en raring. 3
Alvario Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev: Undrer litt over denne selv. Vil personlig ikke beskrive meg selv som avholds, men jeg drikker veldig sjelden, og aldri i mengder. Har enda til gode å møte noen som har sett på dette som positivt, blir vel mer sett på som en raring. Opplever det samme som deg 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Jeg er en dame i 30 åra som er avholds. Hvis jeg møtte en mann som var avholds så hadde jeg kun sett på det som positivt. Anonymkode: c0d43...633 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 Hvorfor er du avholds da? Hadde ikke vært noe problem for meg sånn sett. Anonymkode: 1d955...86e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Er kvinne og avholds, oppfatter at de fleste menn ser på det som rart og kjedelig... Jeg hadde blitt glad hvis jeg fant en mann som også var avholds Anonymkode: bf271...67f 3
Gjest Whiskey hangover Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 Helt ærlig. Negativt. For min del. Jeg liker å ta noen pils, eller drinker av og til. Og jeg hadde lurt på om du var relgiøs. Det hadde vært jævlig kjipt, å aldri ta en fest, skåle i pils og ha det gøy med typen. Ærlig talt. Man skal ha det gøy når man lever.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, Whiskey hangover said: Helt ærlig. Negativt. For min del. Jeg liker å ta noen pils, eller drinker av og til. Og jeg hadde lurt på om du var relgiøs. Det hadde vært jævlig kjipt, å aldri ta en fest, skåle i pils og ha det gøy med typen. Ærlig talt. Man skal ha det gøy når man lever. enig Anonymkode: 88013...eb5 3
Severin Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 Du er en voksen person som har tatt et valg. Det står det respekt av. Jeg tenker aldri over om folk drikker eller ikke. Kjenner alt fra total avholds til de som drikker seg fra sans og samling rett som det er.
vscare Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 (endret) Er hverken positivt eller negativt i mine øyne, men så lenge du ikke er av typen som blir med på fest bare for å fortelle alle så ofte, så høylytt og så nedlatende som mulig, at du er avholds, så hadde det gått fint for min del! Har vært på samme fest som et par sånne typer og det er ikke så innmari gøy, og i alle fall ikke attraktivt Endret 9. april 2018 av vscare 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Veldig positivt i mine øyne! Kvinne 29 her Anonymkode: 0ae37...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 kommer litt an hvilken kultur du bor i. Det er en sammenheng med det. Anonymkode: afb98...0c8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 for meg virker det som kvinner elsker når mannen er drita, og kun får tenning med sånne. Dermed har det vært utfordring for meg å komme i kontakt med kvinner som kan lett elske. Hva er vitsen å bruke tid når kvinnen er blitt 40 år og er angrende synder, og tror hun er blitt mer moden. Da er det for sent. Anonymkode: afb98...0c8
Gjest Peanut Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 13 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Helt ærlig. Negativt. For min del. Jeg liker å ta noen pils, eller drinker av og til. Og jeg hadde lurt på om du var relgiøs. Det hadde vært jævlig kjipt, å aldri ta en fest, skåle i pils og ha det gøy med typen. Ærlig talt. Man skal ha det gøy når man lever. Så du kan ikke ha det gøy uten å drikke? Så kjedelig du er da o_o
sirenas Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 For meg er det en dealbreaker. For andre et pluss. 2
Gjest Whiskey hangover Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 5 minutter siden, Peanut skrev: Så du kan ikke ha det gøy uten å drikke? Så kjedelig du er da o_o Tusen jævlig takk, for et flott kompliment. 🙄
L'amie Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 (endret) 9 timer siden, Whiskey hangover skrev: Tusen jævlig takk, for et flott kompliment. 🙄 Det er en helt ærlig og naturlig respons på det du skrev. Man trenger ikke alkohol for å komme i det tullete/artige moduset som noen forbinder med alkohol. Når det er sagt, så er det selvfølgelig helt lov å være negativ til avholdsmenn, på grunn av egne interesser. For å svare på trådens spørsmål; jeg hadde bare blitt positivt overrasket, ettersom jeg ikke drikker selv. Endret 10. april 2018 av L'amie 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 57 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Helt ærlig. Negativt. For min del. Jeg liker å ta noen pils, eller drinker av og til. Og jeg hadde lurt på om du var relgiøs. Det hadde vært jævlig kjipt, å aldri ta en fest, skåle i pils og ha det gøy med typen. Ærlig talt. Man skal ha det gøy når man lever. Edru er da ingen hemming ang det å ha det gøy. Liker ikke alkohol, men det betyr vel ikke at jeg har problemer med at andre drikker. Anonymkode: d755f...9df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå