Gå til innhold

Denne dama er 44....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her var det jaggu mange gretne, sure epler... Hvorfor ikke se på slike oppslag som inspirasjon heller enn som noe tåpelig eller provoserende? Jeg ser neppe slik ut om 15 år, men om jeg hadde vært så heldig (joda det handler om mer enn bare generelt også altså, tviler ikke på at det ligger mye trening og fornuftige matvalg bak resultatene) ville det være utrolig kjipt og urettferdig å skulle bli dømt på samme måte som flere av dere her inne... Hvorfor rakke ned på mennesker du ikke kjenner?! Hadde du vært noe bedre i hennes sko? 

Er virkelig glad for at menneskene rundt meg ikke er like krasse og ufine... Enkelte burde virkelig gå litt i seg selv og tenke over hvorfor de skriver som de gjør. Får det deg til å føle deg bedre? Gir det deg eller noen andre noe nyttig input?! Så var det denne gamle regla da: om du ikke har noe fint (eller konstruktivt) å si, så ikke si noe i det hele tatt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hun er sammen med Tom Kaulitz! Jeg ser fortsatt på han som han søte lille tenåringen fra Tokio hotel. Jeg var SÅ forelska i han :fnise:

Anonymkode: 3edcb...c6d

Gash, har du sett Georg Listing i dag eller? Snakk om eye candy:rodmer:

Anonymkode: 81914...fc9

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi hvilken som helst kvinne laserbehandlinger til 38.000 pr mnd og vampire lift til 50.000 pr mnd så skal nok hun også kunne se sånn ut som 60 åring :)

Anonymkode: a3104...433

Sorry, nope. 

Du skal jobbe hardt i tillegg. 

Noen vil bare ikke innse at de kunne sett langt bedre ut om de anstrengte seg. Det er prioriteringer, rett og slett. Om man ikke synes det er verdt det er det greit, men vær ærlig om den saken.

Anonymkode: 22448...eb7

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lill3My skrev:

Her var det jaggu mange gretne, sure epler... Hvorfor ikke se på slike oppslag som inspirasjon heller enn som noe tåpelig eller provoserende? Jeg ser neppe slik ut om 15 år, men om jeg hadde vært så heldig (joda det handler om mer enn bare generelt også altså, tviler ikke på at det ligger mye trening og fornuftige matvalg bak resultatene) ville det være utrolig kjipt og urettferdig å skulle bli dømt på samme måte som flere av dere her inne... Hvorfor rakke ned på mennesker du ikke kjenner?! Hadde du vært noe bedre i hennes sko? 

Er virkelig glad for at menneskene rundt meg ikke er like krasse og ufine... Enkelte burde virkelig gå litt i seg selv og tenke over hvorfor de skriver som de gjør. Får det deg til å føle deg bedre? Gir det deg eller noen andre noe nyttig input?! Så var det denne gamle regla da: om du ikke har noe fint (eller konstruktivt) å si, så ikke si noe i det hele tatt. 

Jeg er enig.

Er 27 og synes det er herlig når jeg ser kvinner som er 10 og 20 år eldre enn meg som ser såpass snerte ut. Ja, det er mer til livet enn å se bra ut, men det er da ikke enten eller. Jeg ønsker jo å være en 40-åring som BÅDE har en spennende jobb, et godt sosialt liv OG kan fortsette å se sprek, feminin og sexy ut.

At det er mye styling og hjelp fra kirurgen vet da alle, men det er drøssevis med egeninnsats her også, langt mer enn folk flest orker. 

Anonymkode: 22448...eb7

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Gash, har du sett Georg Listing i dag eller? Snakk om eye candy:rodmer:

Anonymkode: 81914...fc9

Nei, nå måtte jeg google :)

Anonymkode: 3edcb...c6d

Skrevet

Herregud - dama er kun 44 år... Mener dere at hun da skulle sett ut som et avskum??? MÅ man ha tatt fettsuging og gudene vet hva, for å se bra ut som 44-åring????  Alle som trener og holder et kosthold, klarer å se slik ut. No big deal!!! 

Jeg bruker ikke sminke, trener kun slik jeg har gjort i alle år...., smører meg såvidt med kremer osv - jeg ser MYE bedre ut enn mange jeg kjenner som er rundt 30 år... Hvis folk tror jeg er et resultat av operasjoner?!?! Tragisk og trist!! 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, fjærestein skrev:

Kort svaret: ja.

Nå er det mye, tipper jeg, som kan falle under det jeg regner med du mener med ordene : "er brent inn i vårt DNA".  Og mye av det som kan, er ting mange prøver vurdere intellektuelt, fordi det ofte er bedre for det samfunnet vi, nærmest nødvendigvis, må leve sammen i.  Å følge våre instinkter kun, i dette som er trådens tema,altså uten å tenke seg om, synes for meg som en svært bra beskrivelse av "hjernedød". Det er lov å bruke hue. 

Sex er en av våre sterkeste behov omtrent på behov med søvn og mat. Det er helt nede i grunnmuren av maslows behovspyramide. Uten det vil ikke vår art overleve. Og uten selektiv seksualitet (gå etter de pene) ville vi gått inn i et evulusjonært blindspor hvor utviklingen hadde gått feil vei.

Så og si at å respondere på vår seksualitet er hjernedødt er omtrent som å si at det er hjernedødt og sove fordi det er bortkastet tid...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å skryte, men jeg nærmer meg 50 og har en veltrent og fit kropp. Blir ukentlig tatt for å være 10-15 år yngre enn det jeg er. Så vi finnes overalt :)

Anonymkode: 07d3f...cb9

Klær kan gjøre mirakler og skjule og forbedre mye (de verste tomme sokker av noen hengepupper kan se bra ut i riktig BH, og celulitter ser man ikke gjennom tights), men denne dama ser altså ut som hun har en kropp som i begynnelsen av 20 årene uten klær på.

Anonymkode: bb228...b5d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og NHO presidenten. Det er bare LO som for tiden har mannlig toppleder.

Anonymkode: b7ffe...4b9

Typisk sosialister :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...