AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #21 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei har alltid vært noen som ikke skjønner bedre og tror livet handler om å være "dum og deilig". Å tilbe skjønnhet er så hjernedødt man kan få det. Hva tilber man egentlig? Anonymkode: 2a4ca...c13 Hjernedødt å følge sine grunnleggende instinkter brent inn i vårt DNA gjennom millioner av år med evolusjon? Anonymkode: bb228...b5d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #22 Skrevet 9. april 2018 Wow, en modell ser bra ut. Kult 44 er ikke gammelt heller. Mange damer i 40 åra som har flotte kropper. Anonymkode: 6411e...b38 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #23 Skrevet 9. april 2018 44 er jo ikke gammelt. Enhver millionær som bruker hundretusener på utseende hver mnd kan se slik ut, ikke noe spesielt akkurat. Anonymkode: e9589...fa4 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #24 Skrevet 9. april 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir folk så sure når noen ser flott ut (for alderen)? Jeg tror ikke det er så sunt at det blir så mye fokus på kropp. Men, hun har flott kropp for alderen vil jeg og si. Anonymkode: f5793...bf4 Ikke sur , det er flott for henne men samtidig er det veldig viktig at man er oppmerksom på at: 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er lett å se vakker ut når man har penger. Anonymkode: dedbe...5b8 sånn at man ikke skaper unaturlige skjønnhetsidealer og begynner å se på det naturlige som stygt. For det sier seg selv at mindretallet mennesker har råd til å se sånn ut, og det er ille at mange ungdommer i dag heller bruker penger på injeksjoner og kirurgi enn å reise å oppleve verden eller spare til bolig eller bil. Det er ille at kvinner og menn som kommer ut av et langvarig forhold føler seg deprimerte og tror at de vil bli bedre av å operere seg fordi det er så mye fokus på utseendet rundt oss i dag, istedet for kvaliteter og personligheter. Det er på mange måter viktig å hylle de eldre men kan gi en skummel ringvirkning å hylle det unaturlige. Anonymkode: a3104...433 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #25 Skrevet 9. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal ta deg en liten titt på historiske statuer og malerier fra Romerriket og Egypt. Også komme deg ut av din egen lille boble... Å tilbe skjønnhet er langt ifra noe nytt fenomen. Anonymkode: bb228...b5d Det var ikke helt det samme som i dag, selv om de sikkert også var veldig opptatt av fysisk skjønnhet. Personlige dyder var innlemmet i oppfatningen om det skjønne om jeg ikke husker helt feil. Dessuten var eldre mer respektert. Skjønnhetsidealet har ikke vært konstant siden romertiden uansett, det har vært mye forskjellig siden romerriket og Egypt (Kleopatra var for eksempel ikke ansett som pen, men hadde "draget"). Det evigunge skjønnhetsidealet kom visstnok i etterkrigstiden. Det står noe om det på slutten av denne artikkelen fra historienet.: http://historienet.no/vitenskap/medisin/plastisk-kirurgi-i-historien-romerne-gikk-til-penislege Anonymkode: 6e5b3...642
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. april 2018 #27 Skrevet 9. april 2018 (endret) 34 minutter siden, stf skrev: Det er ikke noen bragd å ha flaks med utseendet Det er nok ikke bare flaks, men en prestasjon (bragd). Ingen 44-åringer som i tillegg har født og ammet flere barn har brystvorter som peker nord i den grad Klum har. Endret 9. april 2018 av Bossa Nova
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2018 #28 Skrevet 10. april 2018 Skjønner ikke hvorfor man må rakke ned på andres kropper. Har vært med en del førtiåringer som hadde tilsvarende kropper (naturlig). Det finnes vakre kropper i alle aldre.
Uredd Skrevet 10. april 2018 #29 Skrevet 10. april 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja, den største bragden i dag er en flott kropp. Personlighet er mindre viktig. Leste på Historie.net at denne galskapen begynte i etterkrigstiden. Anonymkode: 6e5b3...642 Beauty fades. Dumb is forever... Judge Judy 9 hours ago, AnonymBruker said: Ganske mange. Prostitusjon, ol. har vært rimelig utbredt i de gamle store sivilisasjonene. Anonymkode: bb228...b5d Eeh... tror du det er utseende de prostituerte lever av...? 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #30 Skrevet 10. april 2018 5 timer siden, Katten.2.0 skrev: Skjønner ikke hvorfor man må rakke ned på andres kropper. Har vært med en del førtiåringer som hadde tilsvarende kropper (naturlig). Det finnes vakre kropper i alle aldre. Og jeg har vært med ei på 60+ som jeg trodde var max 45. Det var ei helt vanlig østkantdame fra Oslo. Det er som det sies over her : Noen har det bare Anonymkode: 9b35f...d23
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #31 Skrevet 10. april 2018 27 minutter siden, Uredd skrev: Beauty fades. Dumb is forever... Judge Judy Eeh... tror du det er utseende de prostituerte lever av...? Selvfølgelig. Ingen som gidder å betale for å pule en stygg dame. Og prisen øker proposjonalt med utseendet. Anonymkode: bb228...b5d
Gjest Paramount Skrevet 10. april 2018 #32 Skrevet 10. april 2018 (endret) Dersom du har hatt som jobb, hele livet, å ta vare på deg selv, og hele tiden har hatt de pengene som behøves til dette, da er det vel ikke spesielt imponerende at du ser bra ut i denne alderen? Det er dessuten mange helt vanlige damer som ser like bra ut, og enda bedre. Og hva med de damene som har hatt vanskelige perioder i livet, og blitt merket av det? Burde de skamme seg? Synes faktisk den siste typen damer kan være vel så spennende. Endret 10. april 2018 av Paramount
fjærestein Skrevet 10. april 2018 #33 Skrevet 10. april 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjernedødt å følge sine grunnleggende instinkter brent inn i vårt DNA gjennom millioner av år med evolusjon? Anonymkode: bb228...b5d Kort svaret: ja. Nå er det mye, tipper jeg, som kan falle under det jeg regner med du mener med ordene : "er brent inn i vårt DNA". Og mye av det som kan, er ting mange prøver vurdere intellektuelt, fordi det ofte er bedre for det samfunnet vi, nærmest nødvendigvis, må leve sammen i. Å følge våre instinkter kun, i dette som er trådens tema,altså uten å tenke seg om, synes for meg som en svært bra beskrivelse av "hjernedød". Det er lov å bruke hue. Endret 10. april 2018 av fjærestein feil og for mange ord
Thyra Skrevet 10. april 2018 #34 Skrevet 10. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nok det skal mer enn små inngrep til for å ha pupper som en 20 åring når man er 44 år gitt. Det er nok både brystoperasjoner og fettsuging og diverse annet inni bildet her. Men det er jo uten tvil et meget godt resultat da. Man får det man betaler for tydeligvis, og hun har en dyp lommebok å ta av. Anonymkode: bb228...b5d Og etter 4 svangerskap ...
Gjest Elseby13 Skrevet 10. april 2018 #35 Skrevet 10. april 2018 Jeg kjenner da mange 44-åringer som er minst like flotte... uten å være millionærer!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #36 Skrevet 10. april 2018 Ikke for å skryte, men jeg nærmer meg 50 og har en veltrent og fit kropp. Blir ukentlig tatt for å være 10-15 år yngre enn det jeg er. Så vi finnes overalt Anonymkode: 07d3f...cb9
Thyra Skrevet 10. april 2018 #37 Skrevet 10. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å skryte, men jeg nærmer meg 50 og har en veltrent og fit kropp. Blir ukentlig tatt for å være 10-15 år yngre enn det jeg er. Så vi finnes overalt Anonymkode: 07d3f...cb9 Jeg blir også stadig tatt for å være langt yngre enn jeg er. Men min kropp er verken veltrent eller fit ...
CannibalLektor Skrevet 10. april 2018 #38 Skrevet 10. april 2018 Er det bare jeg som syns navnet Vito Schnabel var litt artig? Livets penis liksom Ellers er hun ganske pulbar ja
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #39 Skrevet 10. april 2018 Herlighet, hun er sammen med Tom Kaulitz! Jeg ser fortsatt på han som han søte lille tenåringen fra Tokio hotel. Jeg var SÅ forelska i han Anonymkode: 3edcb...c6d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #40 Skrevet 10. april 2018 22 timer siden, Severin skrev: Dette er spesielt, ja. Særlig når vi bor i et land hvor statsministeren, stortingspresidenten, finansministeren og utenriksministeren er alle kvinner. Og NHO presidenten. Det er bare LO som for tiden har mannlig toppleder. Anonymkode: b7ffe...4b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå