Gå til innhold

Denne dama er 44....

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei på 60 som er like flott :) Noen har det bare :) 

Anonymkode: 7b0b6...604

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den største bragden i dag er en flott kropp. Personlighet er mindre viktig. Leste på Historie.net at denne galskapen begynte i etterkrigstiden.

Anonymkode: 6e5b3...642

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Gi hvilken som helst kvinne laserbehandlinger til 38.000 pr mnd og vampire lift til 50.000 pr mnd så skal nok hun også kunne se sånn ut som 60 åring :)

Anonymkode: a3104...433

• Liker 19
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den største bragden i dag er en flott kropp. Personlighet er mindre viktig. Leste på Historie.net at denne galskapen begynte i etterkrigstiden.

Anonymkode: 6e5b3...642

Jepp. At mange blir brødhuer av å bruke all sin tid på sitt eget utseende har ingenting å si. "hurra for dem" (og idiotene som beundrer dem, vettløst)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir folk så sure når noen ser flott ut (for alderen)? Jeg tror ikke det er så sunt at det blir så mye fokus på kropp. Men, hun har flott kropp for alderen vil jeg og si. 

Anonymkode: f5793...bf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir folk så sure når noen ser flott ut (for alderen)? Jeg tror ikke det er så sunt at det blir så mye fokus på kropp. Men, hun har flott kropp for alderen vil jeg og si. 

Her svarer du deg selv, syns jeg. 

Jeg er ikke folk, men meg. Men for meg er ikke alders-aspektet relevant. Jeg er bare såååå veldig ,veldig, veldig lei av fokus på fine kropper. Så uendelig lei. 

Anonymkode: 1b4fe...5a3

• Liker 8
Skrevet

Ok.

Er dette en bragd? Jeg tror ikke jeg skjønte denne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er lett å se vakker ut når man har penger.

Anonymkode: dedbe...5b8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk blir ikke sure fordi noen ser flott ut for alderen. Folk blir bare oppgitt over at det alltid er utseendet som skal hylles. Det er tragisk sjeldent at man ser artikler hvor damer hylles for det de har oppnådd.
Heidi Klum er modell og det å ha bra kropp er jobben hennes, så hun bruker svært mye tid på å holde den vedlike både ved kosthold, trening og kanskje noen mindre inngrep som fillers og botox. Hun har nok også stått langt frem i køen da utseende ble utdelt.
Alle kan ikke bli supermodell uansett hvor sunt de spiser, hvor hardt de trener og hvor mange skjønnhetsprodukter og inngrep de benytter. Kudos til Heidi for at hun holder seg så bra, men det er trist at verden er så ensporet at det viktigste og mest imponerende en kvinne kan gjøre er å være pen og holde seg godt. Se bare på ungjentene i dag: det største man kan oppnå er å bli blogger med masse fans, og vise frem kroppen sin for penger og berømmelse. Jeg har til og med hørt jenter på 8 år som sier at deres ambisjon er å bli blogger når de blir stor. Det synes jeg er helt tragisk! Blogging burde være en hobby, til nød en ekstrajobb, ikke en ambisjon for fremtiden. Jenter burde ha høyere ambisjoner, uansett om de er modellpene eller mer ordinære girl-next-door-typer.

Anonymkode: e1a0d...04c

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har til og med hørt jenter på 8 år som sier at deres ambisjon er å bli blogger når de blir stor.

Dette er spesielt, ja. Særlig når vi bor i et land hvor statsministeren, stortingspresidenten, finansministeren og utenriksministeren er alle kvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

og kanskje noen mindre inngrep som fillers og botox.

Tror nok det skal mer enn små inngrep til for å ha pupper som en 20 åring når man er 44 år gitt.

Det er nok både brystoperasjoner og fettsuging og diverse annet inni bildet her. Men det er jo uten tvil et meget godt resultat da. Man får det man betaler for tydeligvis, og hun har en dyp lommebok å ta av.

Anonymkode: bb228...b5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den største bragden i verden er å få oppmerksomhet og kunne leve av kroppen sin, og ha masse "venner" som kommenterer på instagram hvor babe du er osv. De er narsissister og elske oppmerksomhet. Hele livet består i å få aksept å få masse likes for lettkledde bilder med trutmunn og seksuelle stillinger. Virker som det er dette som gir unge jenter glede og gir de selvtilitt (falsk). Når skal foreldre ta tak i dette og sette ned foten? Er skremmene utvikling at folk er så opphengt i dette. Snakker dere med døtrene deres om dette? Hva med å gå frem som et godt eksempel å slutte å leve i internettboblen og sosiale medier selv? I dag er det en bragd å være populær for kroppen sin. Før var det folk som klarte å utrette en forskjell i verden som fikk heder og ære, og de som hadde viktige jobber som utgjorde en forskjell. Dagnes samfunn er totalt fucked..

Anonymkode: 2a4ca...c13

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare photoshop! Ikke noe å rope hurra for. Jeg vet om utrolig mange damer som ser mye bedre ut enn den skræle kroppen der. 

Anonymkode: fe479...24b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den største bragden i verden er å få oppmerksomhet og kunne leve av kroppen sin, og ha masse "venner" som kommenterer på instagram hvor babe du er osv. De er narsissister og elske oppmerksomhet. Hele livet består i å få aksept å få masse likes for lettkledde bilder med trutmunn og seksuelle stillinger. Virker som det er dette som gir unge jenter glede og gir de selvtilitt (falsk). Når skal foreldre ta tak i dette og sette ned foten? Er skremmene utvikling at folk er så opphengt i dette. Snakker dere med døtrene deres om dette? Hva med å gå frem som et godt eksempel å slutte å leve i internettboblen og sosiale medier selv? I dag er det en bragd å være populær for kroppen sin. Før var det folk som klarte å utrette en forskjell i verden som fikk heder og ære, og de som hadde viktige jobber som utgjorde en forskjell. Dagnes samfunn er totalt fucked..

Kanskje du skal ta deg en liten titt på historiske statuer og malerier fra Romerriket og Egypt. Også komme deg ut av din egen lille boble...

Å tilbe skjønnhet er langt ifra noe nytt fenomen.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Severin skrev:

Dette er spesielt, ja. Særlig når vi bor i et land hvor statsministeren, stortingspresidenten, finansministeren og utenriksministeren er alle kvinner.

Jeg jobber som lærer og benyttet anledningen til å fortelle jentene at blogging er noe man burde gjøre som hobby, bare for gøy, og at de uansett burde skaffe seg en utdannelse og ha ambisjoner om en ordentlig jobb. Heldigvis syntes de det hørtes veldig lurt ut og konkluderte med at de skulle ta utdannelse sånn at de hadde en annen jobb i bakhånd. Jeg følte jeg hadde gjort en god og viktig gjerning den dagen ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal ta deg en liten titt på historiske statuer og malerier fra Romerriket og Egypt. Også komme deg ut av din egen lille boble...

Hvor mange i den tiden tror du levde av utseendet sitt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei har alltid vært noen som ikke skjønner bedre og tror livet handler om å være "dum og deilig". Å tilbe skjønnhet er så hjernedødt man kan få det. Hva tilber man egentlig? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange i den tiden tror du levde av utseendet sitt?

Ganske mange. Prostitusjon, ol. har vært rimelig utbredt i de gamle store sivilisasjonene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...