AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 hei, vet at mange her inne er lei av dette temaet, men jeg tror dessverre vi må innrømme at dette er ett tema som aldri kommer til å slutte å "bekymre" oss menn! Har kommet til min lille egen konklusjon på hva kvinner egentlig vill ha, basert på alle trådene jeg har lest her inne(også indirekte angående mannens størrelse), som feks. en random kvinne/jente skriver "ååå, jeg misunner deg", siden trådstarter sliter med å bli vandt til mannens store penis osv osv. Bare for å ta ett eksempel. For meg så er dette en slags bekreftelse på at en god del kvinner er opptatt av størrelse og ser på det som en slags bonus, akkurat som at vi menn ser på en fin mus eller rompe, som en slags bonus. Men det betyr ikke at jeg også tror på de kvinnene som sier at størrelse ikke har så mye å si. Så sånn generelt sett, så har størrelsen mest å si hvis den er alt for stor eller alt for liten, MEN at mange kvinner ser på det som en slags liten bonus, hvis typen/mannen har en litt større en normal størrelse. Jeg har også erfart dette selv, selv om jeg er ganske så normal( 16-17 lang og 12-13 rundt) Hvis jeg er ekstra kåt og hard, så har jeg merket at noen ekser har virket til å nyte det mer og noen har også til og med sagt "åå, nå kjentes du litt stor ut". Slike utsagn som dette er egentlig en ganske god bekreftelse å at det ikke hadde gjort noe å ha 1-3cm mer i omkrets, selv om jeg ligger innenfor normalen. Eller hva mener dere? Jeg har jo til gode å oppleve en dame som er skikkelig trang når hun er veldig klar og våt og jeg er ganske sikkert på at 2cm ekstra i omkrets ikke hadde skadet, men heller vært optimalt. Jeg vill gå så langt som å påstå at 14-15cm er optimalt for en normal vagina som er veldig "klar" eller våt, mens en penis på 12-13cm i omkrets er mer optimalt for en litt mindre/trangere vagina. Eksen min hadde en litt trang vagina og hun fikk lett vaginal orgasme med mine 12-13cm i omkrets. Hun er den eneste jeg har opplevd dette med! Det er jo også veldig logisk, siden en normal vagina kan utvide seg ganske mye når en dame er kåt og en tykkere penis vill jo indirekte stimulere klitros og g-punktet mer. Men da mener jeg som sagt ikke en veldig stor penis, siden det heller ikke er bra, men en litt større en normal penis! Men dere kvinner her inne kan jo så klart si hva dere mener og komme med mot argumenter til det jeg påstår, men husk at jeg snakker veldig generelt nå. Kanskje dette gjelder ca 60% av kvinner, for å bare ta et estimat. Mvh, Mann i midten av 30 årene Anonymkode: b427f...fc8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Jeg er kvinne og jeg må bare gi deg helt rett i dine konklusjoner utfra min egen erfaring. Anonymkode: 918c0...9ab 5
SlemUlv Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 *Sukk* jeg er så lei av å bli fortalt hva jeg liksom skal like og ikke like. Kan ikke menn få inn i skall en at: VI ER INDIVIDER 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Har hatt endel partnere. Kun en har jeg reagert på penisstørrelsen til og det var fordi han var for stor. Fungerte det og, men krevde mye oppvarming. Så for min del betyr penisstørrelse minimalt også rent teknisk sett. Kan forstå at mikropenis kan tas opp som en problemstilling. Men blir matt av alle trådene der det kommer frem at det er snakk om en helt normal størrelse. Anonymkode: c6218...2b3 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Jeg tenker det er en litt sånn merkelig problemstilling. Du har jo det du har, og det får du ikke gjort noe med. Også klarer hvertfall ikke jeg isolere "penis" og trekke fra "resten av mann". Og hvem er det som vet hvor store peniser mannen deres har i cm? Har hatt sex med bare en og samme mann i 5 år. Har ikke en anelse om hvor stor penis han har? Anonymkode: 7edcc...248 11
Occulta Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 Ser selv at mange kvinner her inne tilber den store penis. Selv sliter jeg med store peniser uansett om jeg er aldri så kåt. Får som regel alltid blod på papiret etter sex med typen, uansett om han er forsiktig og jeg er våt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Det man kan konkludere med her er at det er tykkelse som er den viktigste faktoren når det kommer til kvinners nytelse ved penetrering. Men det er ikke dermed sagt at kvinner ikke er villige til å inngå kompromisser ved et eventuelt langtidsforhold. Anonymkode: 77add...a5c 1
RoH Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 Vel jeg liker ikke et bunnløst trau. Tipper at de fleste damer har tilsvarende preferanser selv om andre egenskaper også teller. Alt derfra og ut tipper jeg er bløff på lik linje mer påstanden om at menn er mer visuelt orientert enn kvinner.
Mona123 Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 Synes det er overtenking. Jeg synes det er andre ting ved sex som er hundre ganger viktigere som kjemi, hvordan man bruker hender, andre erogene soner.... Hjelper ikke med stor penis dersom du uansett er egoistisk og slem feks. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 7 minutter siden, Mona123 skrev: Synes det er overtenking. Jeg synes det er andre ting ved sex som er hundre ganger viktigere som kjemi, hvordan man bruker hender, andre erogene soner.... Hjelper ikke med stor penis dersom du uansett er egoistisk og slem feks. Ja men hvorfor er alle menn med stor penis egoistisk, slem osv? Kan ikke menn med normale eller små være det? Det du egentlig sier nå er at en stor penis er best hvis du har rette kjemien med han, hvis han er super på alle omdråder ville du valgt han med stor fremfor normal. Anonymkode: e12c7...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 Hvorfor kan vi ikke være ærlige på dette jenter? Ingen ønsker en liten pikk for da kjenner vi lite. Hva som er lite er selvsagt litt individuelt, men likevel er jo de fleste enige om hva som er liten, middels og stor. Nesten ingen vil ha liten, men middels og stor er bra for de fleste. Noen få liker bare stor da. Det er hvertfall min erfaring, og jeg har hatt mange menn. Anonymkode: 918c0...9ab 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Jeg har vært med endel menn og de fleste har hatt helt normal størrelse, et par har hatt under middels, han jeg er med nå er godt over normalen (22cm og relativt tykk). Fordelen med han jeg er med nå er at når jeg for eks rir han så fyller han meg virkelig opp, kjenner han kjempe godt, og det er digg. Det er ikke alltid jeg har kjent så mye. Bakdelen er at det blir fort vondt ved rask penetrering pga at han bunner meg. Pluss at jeg liker anal og det er virkelig ikke godt med han, der savner jeg en mindre. Så mitt svar er at det er fordeler og ulemper med begge deler. Skal sies at jeg nok ikke er super trang da så ikke noe problem å få den inn. Anonymkode: facc4...998 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan vi ikke være ærlige på dette jenter? Ingen ønsker en liten pikk for da kjenner vi lite. Hva som er lite er selvsagt litt individuelt, men likevel er jo de fleste enige om hva som er liten, middels og stor. Nesten ingen vil ha liten, men middels og stor er bra for de fleste. Noen få liker bare stor da. Det er hvertfall min erfaring, og jeg har hatt mange menn. Anonymkode: 918c0...9ab Tror ingen ønsker seg ei for vid vagina, så går begge veier. Mitt inntrykk er at det er svært få der dette blir et reelt problem siden nesten alle kvinner og menn er normale nedentil. Man kan ha sex med ei normalt vid vagina og løs også. Faktigst vet jeg om en del menn som ikke foretrekker vaginal sex i det hele tatt. Tro det eller ei. En blowjob kan være mye deiligere og en god handjob, hvis dama vet hva hun gjør. Anonymkode: e12c7...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 Ja to cm til i omkrets merkes godt for både deg og dama og det er deilig å virkelig kjenne penis godt og tydelig inni der og når den glir ut og inn. Man kjenner en mindre også men ikke sånn hver milimeter av dens bevegelser (x1000 stimuli) som en tykk og god pikk. Men hva vil du egentlig frem til med den lange tråden din? Ja mange av oss liker en pikk som ikke er 11 cm liten, men mange av oss syntes også at 24 er for stort liksom. Kan ikke menn bare akseptere at kvinner er forskjellig akuratt som menn. Noen liker brunetter noen liker blondiner, noen liker normal pikk og noen liker litt større. Circle of life osv Verden sirkulerer ikke rundt deres penis selvom mye i et intimt forhold gjør det, men det er jo ikke noe poeng å diskutere penispreferanser med noen som ikke skal ligge med deg uansett. Og for guds skyld husk at uansett om man har en stor flott stake så er kjemi , slikking og fingring og kyssing også avgjørende for helheten, selvom man pleier å si at de med liten penis må øve seg og fokusere på disse ferdighetene så må menn med stor penis også det for for kvinner så dreier sex seg om mer enn bare pikken til mannen altså Anonymkode: cb501...080 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 Eksen min hadde 18 cm lang og den var det veldig bra tykkelse på. En estetisk perfekt penis i mine øyner. Men jeg har mye bedre sex med typen min nå, som har 14 cm og middels tykk. Har aldri fått orgasme med eksen (var sammen i 5 år), men fikk orgasme for første gang i mitt liv med typen min etter et par mnd inn i datinga. Handler mest om at jeg er så sykt forelsket og tiltrekt av han, tenningen er bare helt syk. Så det jeg har lært basert på egne erfaringer er at kjemi, og hvordan man bruker utstyret, er mye mye viktigere enn hvor stor penisen er og hvordan den ser ut. Anonymkode: af77c...109 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan vi ikke være ærlige på dette jenter? Ingen ønsker en liten pikk for da kjenner vi lite. Hva som er lite er selvsagt litt individuelt, men likevel er jo de fleste enige om hva som er liten, middels og stor. Nesten ingen vil ha liten, men middels og stor er bra for de fleste. Noen få liker bare stor da. Det er hvertfall min erfaring, og jeg har hatt mange menn. Anonymkode: 918c0...9ab Enig, aldri hørt om noen som foretrekker liten, men de damene som sier de ikke bryr seg om størrelse mener bare at de ikke trenger en på 25 cm liksom. Men tror alle, ja jeg sier faktisk alle, heller ville valgt en på 15 enn på 6, eller en på 16 enn 8. Anonymkode: cb501...080 2
Hedy Lamarr Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 Litt søtt at du oppgir mål, ts. Jeg har aldri visst målene på de mennene jeg har vært sammen med, inkludert han som jeg nå har delt seng med i årevis. Om de duger eller ei har ingenting med penisstørrelsen å gjøre. Nå har jeg aldri vært med en som har mikropenis da, skal innrømme at det muligens hadde vært en nedtur hvis han trodde at sex kun var penetrering. Men de gode elskerne vet at sex er mye mer enn det. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, aldri hørt om noen som foretrekker liten, men de damene som sier de ikke bryr seg om størrelse mener bare at de ikke trenger en på 25 cm liksom. Men tror alle, ja jeg sier faktisk alle, heller ville valgt en på 15 enn på 6, eller en på 16 enn 8. Anonymkode: cb501...080 Ps altså da mener jeg om kjemien og alt annet er på plass såklart og personen er god i senga. Anonymkode: cb501...080
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 Inn-ut sex er jo noe mange kvinner ikke liker engang. Fokuser mere på at klitoris får nok oppmerksomhet. Inn-ut i en halvtime = for de fleste kvinner. Dette er noe mange menn ikke skjønner. Anonymkode: e12c7...e2d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå