Isabel Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Har så ufattelig lyst på noe godt.. men HVA skal jeg lage meg???? Eventuelt kjøpe inn.. Jeg tenker noe med sjokolade.. Noe deilig, noe som kan stekes i ovnen, og som er rå inni.............. *SUKK* Har ferie, så gjør det i såfall med god samvittighet
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Kjøp deg en blender, og eksperimenter med forskjellige fruktblandinger. Det er bare så utrolig godt! Mitt problem for tida er at jeg må passe meg for ikke å spise for mange appelsiner.
anyvold Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Høres ut som om du har lyst på brownies!
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Eller kjøp inn Aunt Mables chocolate muffin cake!! Nam!
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Gulrot med sjokpladetrekk er kanskje godt..... Den er iallefall rå inni. Vel, har du litt tid og gir beng i energiinnholdet så er Sarah Bernard kaker en grei sak. Stekt marsipan med smørkrem over og sjokoladetrekk på toppen slår det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå