AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Jeg spør selv om det nok ser bare idiotisk ut for mange. Det skjer så og si aldri. Men det er en person som kom inn i livet mitt for ca 2 år siden, og han fikk stor betydning for meg. Han er utrolig ofte i tankene mine. Har slitt med å la være å ha han der. Det er som om man føler at denne er din andre halvdel, hvis en kan beskrive det slik. Han legger ut en del setninger på status eller story noen ganger og, og vi deler mye av de samme tankene. De FÅ gangene vi har sett hverandre fysisk, så har det blitt en klem eller et hei. Så bare går vi. Jeg blir sykt stressa i nærheten av han, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si...og jeg vet ikke om han blir det samme. Det er som om jeg kan ha han i tankene og på nett, men blir stresset når jeg ser han live. Er det flere som har erfaring med dette? Og er det noen som har litt peiling på det jeg spør om? Anonymkode: e8c48...95d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 ops... jeg mente "noen sjelelig", ikke noens sjel . Hvis det i det hele tatt er det riktige ordet. Anonymkode: e8c48...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå