Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet

Gikk ikke min vei denne gangen heller..
Konstantert B.O på UL idag,8+5.....så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre...

Regner ikke med å begynne prøvingen før etter 1 skikkelig mens først...
Nå må man jo bare få ut det som er inni meg... Aner ikke hvordan det skal gå til heller...

Ser vertfall for meg at jeg kommer til å være her uansett... selv om jeg ikke prøver helt enda.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit! Føler med deg.. lykke til videre!

• Liker 1
Skrevet

Så trist å høre.. håper du får god oppfølging nå! Masse lykke til, hold oss gjerne oppdatert :)  

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, Forever22 skrev:

Så trist å høre.. håper du får god oppfølging nå! Masse lykke til, hold oss gjerne oppdatert :)  

Håper jeg også.. vet ikke hva som skjer fremover nå.. utenom blodprøver... syns det er skremmende å tenke på at jeg kan begynne å blø med sterke smerter når som helst...

Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Håper jeg også.. vet ikke hva som skjer fremover nå.. utenom blodprøver... syns det er skremmende å tenke på at jeg kan begynne å blø med sterke smerter når som helst...

:( høres helt grusomt ut.. Men syns det er bra at du holder "motet" oppe og tenker at dere skal prøve igjen så snart dere kan! Kan tenke meg at det ikke er bare bare..

Gjest BethD
Skrevet
6 minutter siden, Forever22 skrev:

:( høres helt grusomt ut.. Men syns det er bra at du holder "motet" oppe og tenker at dere skal prøve igjen så snart dere kan! Kan tenke meg at det ikke er bare bare..

Ja vi var litt forberedt på det.. jeg har ikke hatt symptomer slik som man skal ha,og turte heller ikke håpe på noe... og vi er så sterke begge to,mentalt , at dette skal gå fint.. det er jo en liten trøst i elendigheten at det aldri var noe baby der... så det er ikke noe som skal ut sånn sett.. bare vev og slikt inni meg liksom....

AnonymBruker
Skrevet

Er det slemt av meg å spørre hva «b.o» er? 

Anonymkode: c9e49...40c

Gjest BethD
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slemt av meg å spørre hva «b.o» er? 

Nei :)

Det er Blighted Ovum... ingenting i magen, tom fostersekk... kroppen har trodd den er gravid,hcg produksjon,symptom..alt.. men ingen baby...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Nei :)

Det er Blighted Ovum... ingenting i magen, tom fostersekk... kroppen har trodd den er gravid,hcg produksjon,symptom..alt.. men ingen baby...

Åå, uff :icon_frown: Håper det klaffer neste gang :hug:

Gjest BethD
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åå, uff :icon_frown: Håper det klaffer neste gang :hug:

Ja.. det er det jeg er redd for... klaffer det så har jeg en JÆVLIG tid fremfor meg.. 2 gangen det skjer på rad nå at det er noe galt....

Skrevet
11 minutter siden, BethD skrev:

Ja vi var litt forberedt på det.. jeg har ikke hatt symptomer slik som man skal ha,og turte heller ikke håpe på noe... og vi er så sterke begge to,mentalt , at dette skal gå fint.. det er jo en liten trøst i elendigheten at det aldri var noe baby der... så det er ikke noe som skal ut sånn sett.. bare vev og slikt inni meg liksom....

Ja, men det er bra dere er to om det og at din mann forstår, er faktisk mannfolk som tar veldig lett på sånt.

Og selvsagt er det en "trøst" at det faktisk aldri var noen baby der! Men jeg tenker også at det faktisk må være litt godt å tenke på at du faktisk kan bli gravid? At det som var nå kanskje var meningen? 
Ikke at jeg har så mye erfaring med dette, men jeg har erfaring med å få negative tester gang på gang. Negative tester i hele 3 år før jeg plutselig fikk en positiv test. En gang så skjer det, og det er kanskje den gangen du minst forventer det?
Tenker litt sånn som du sier at denne gangen så følte du kanskje at det var noe som ikke var riktig? 

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, Forever22 skrev:

Ja, men det er bra dere er to om det og at din mann forstår, er faktisk mannfolk som tar veldig lett på sånt.

Og selvsagt er det en "trøst" at det faktisk aldri var noen baby der! Men jeg tenker også at det faktisk må være litt godt å tenke på at du faktisk kan bli gravid? At det som var nå kanskje var meningen? 
Ikke at jeg har så mye erfaring med dette, men jeg har erfaring med å få negative tester gang på gang. Negative tester i hele 3 år før jeg plutselig fikk en positiv test. En gang så skjer det, og det er kanskje den gangen du minst forventer det?
Tenker litt sånn som du sier at denne gangen så følte du kanskje at det var noe som ikke var riktig? 

Ja du har helt rett.. jeg er veldig glad for at jeg kan bli gravid... det er jeg glad for! 

Jeg er bare veldig redd for om en av oss ikke kan få barn..vi har begge ett barn fra før,så kanskje det er kombinasjonen oss to som ikke funker... jeg vet ikke... mange tanker nå... skjedd to ganger at ting ikke går nå,på rad...så man klarer jo ikke la vær å tenke sånn....

Skrevet
5 minutter siden, BethD skrev:

Ja du har helt rett.. jeg er veldig glad for at jeg kan bli gravid... det er jeg glad for! 

Jeg er bare veldig redd for om en av oss ikke kan få barn..vi har begge ett barn fra før,så kanskje det er kombinasjonen oss to som ikke funker... jeg vet ikke... mange tanker nå... skjedd to ganger at ting ikke går nå,på rad...så man klarer jo ikke la vær å tenke sånn....

Tror nok at det vanskelig å ikke tenke sånn i din situasjon, selv om det ikke nødvendigvis stemmer. Jeg håper og tror at neste spire sitter, det syns jeg dere har fortjent nå!!! :) 

Gjest BethD
Skrevet
Akkurat nå, Forever22 skrev:

Tror nok at det vanskelig å ikke tenke sånn i din situasjon, selv om det ikke nødvendigvis stemmer. Jeg håper og tror at neste spire sitter, det syns jeg dere har fortjent nå!!! :) 

Tusen takk ! Dine ord varmer veldig !

Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Tusen takk ! Dine ord varmer veldig !

så bra :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så kjipt! Leste innlegget ditt om manglende symptomer og håpet det beste. 

Prøverlivet kan være beintøft når det ikke går veien. I 2017 hadde jeg 4 graviditeter. Den siste ble værende. Følte jeg hadde nervene utenpå kroppen til slutt.

Krysser fingrene for at dere lykkes snart igjen 

Anonymkode: f9761...955

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så kjipt! Leste innlegget ditt om manglende symptomer og håpet det beste. 

Prøverlivet kan være beintøft når det ikke går veien. I 2017 hadde jeg 4 graviditeter. Den siste ble værende. Følte jeg hadde nervene utenpå kroppen til slutt.

Krysser fingrene for at dere lykkes snart igjen 

Anonymkode: f9761...955

Ja det er sikkert og visst. Jeg trodde virkelig ikke dette skulle skje meg. BO som er såpass sjeldent også. Også rett etter en SA. Wtf... men det fins jo mange som har det verre enn meg. Vi får bare prøve mer :) 

Skrevet

Så utrolig leit å gå gjennom noe sånt! Høres fælt ut. Sender deg noen gode tanker 💗

Skrevet

Og tenker at nå har du hatt din dose uflaks og vel så det - da MÅ det gå bra neste gang! 🤞

Skrevet

Så utrolig trist 😔 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...