Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2018 #1 Del Skrevet 9. april 2018 For dem som har kanalen; de starter opp onsdag 11 april kl. 21.30 på TV6. Kanskje vi kan kommentere litt i denne tråden? Jeg følger med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 11. april 2018 #2 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg elsker denne serien! Mamma bruker å ta opp alle episodene så hver gang jeg er på besøk ser vi en episode eller to mens vi sitter med hvert vårt strikketøy. Kos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2018 Nå er episoden sett. Var annerledes denne gangen, men bra at de fikk renset huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4 Del Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå er episoden sett. Var annerledes denne gangen, men bra at de fikk renset huset. Jeg foretrekker Ajax gulvvask til slikt Anonymkode: 10782...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. april 2018 #5 Del Skrevet 14. april 2018 Jeg syns denne episoden var utrolig spennende! Særlig den delen med trebordet (som jeg ikke husker hva han kalte.. bankebord?). Jeg måtte også le litt når den klarsynte gikk en runde i huset og sa at det ikke var noe der Men ja, godt de fikk det renset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 14. april 2018 Trollbord heter det. Jeg har også sett gamle sorthvittbilder av dette i bruk fra riktig gamle dager hvor de hadde spiritismekvelder for spesielt interesserte. Temaet har nok alltid vært der og mange er nysgjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. april 2018 #7 Del Skrevet 14. april 2018 Trollbord, ja! Utrolig spennende. Jeg må nok lese litt om dette, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 14. april 2018 Ligger masse på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå