Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da var vi igang med vår første prøverør runde. Jeg begynte på bemfola sprøyter for 5 dager siden, men har ingen bivirkninger!
Har jo hørt så mye forskjellige erfaringer der folk har blitt skikkelig dårlige, spesielt humørsyke. Jeg begynner jo å lure på om de ikke gjør jobben sin på meg...? Noen andre som hadde 0 bivirkninger men fikk gode resultater med egg osv? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, hadde ingen bivirkninger jeg. Ikke var jeg stressa, og ikke ble jeg deppa eller hormonell, og disse sykemeldingsdiskusjonene her inne leser jeg med forbauselse. Fikk mange egg og et barn på tredje forsøk. Helt uten at det var en belastning på parforholdet, jobben eller noe :) Men jeg ble veldig trett av noe progesteron-gelé, det var det eneste. Måtte sove middag og legge meg tidlig.

Anonymkode: d15b4...0aa

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, hadde ingen bivirkninger jeg. Ikke var jeg stressa, og ikke ble jeg deppa eller hormonell, og disse sykemeldingsdiskusjonene her inne leser jeg med forbauselse. Fikk mange egg og et barn på tredje forsøk. Helt uten at det var en belastning på parforholdet, jobben eller noe :) Men jeg ble veldig trett av noe progesteron-gelé, det var det eneste. Måtte sove middag og legge meg tidlig.

Anonymkode: d15b4...0aa

Takk for svar! progesteron gele.... det vet jeg ikke hva er:) Jeg tar bare bemfola sprøyter, og nå - dag 6 i syklusen en ekstra sprøyte for å hindre eggløysning (husker ikke navnet på sprøyten)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lite bivirkninger av medisiner. Men psykisk var det kjempetøft. Jobber som lege selv, og var neimen ikke på topp i tiden etter innsett. I hvert fall ikke når negativt forsøk ble påvist.

Tok ut ferie og avspasering i siste runde, det var veldig deilig

Anonymkode: 6eb3c...1cd

Skrevet

Huff. Forstår godt det ja. Gikk det bra andre gang?

jeg forstår egentlig ikke helt hvordan de har tenkt ang syklusen min.... forrige mens var 22-24 april, begynte på progynova 14 mars (3 ganger om dagen) frem til bemfola start som da var 4 april. Jeg skal på UL nå på torsdag den 12 april for å se om alt går som de vil, og ettersom jeg hsr forstått da blir det egguthenting mandag eller tirsdag den 16 april om en uke.

jeg skal jo egentlig etter normal syklus ha mensen igjen den 20 april og normal eggløsning ville ha vært for noen dager siden. Er det vanlig å ha egg uttak og innsett få dager før mens?? Kanskje noen andre vet dette? Skal spørre på sykehuset også altså, men funderte litt på dette nå ikveld..

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk bra 4. Gang. Hadde to fryseforsøk, før siste vellykkede forsøk.

Barn nr 2 dette. 3 forsøk på førstemann, og nå altså 4 med nybabyen. Skriver dette for å vise at det alltid et lys i tunellen.

Med medisiner og dose bør du nok stole på at de vet hva de gjør. Det er noen hestedoser vi tar slik at de får kunstig kontroll over syklus. Så din vanlige syklus skal du ikke tenke så mye på, det er kun viktig før oppstart.

Anonymkode: 6eb3c...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...