Gå til innhold

Exen og bestevennen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Ungdom) Tok kontakt med exen igår. Det har gått 4 måneder siden vi slo opp. Viser seg at hun enda har følelser for meg og jeg for henne. Men hun har nylig blitt sammen med bestevennen min...... Ka i alle dager gjør jeg nå

Anonymkode: 71b68...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan si til bestevennen din at du enda har følelser for exen din, og at du har såre følelser for at din bestevenn nå er blitt sammen med henne. Det tror jeg at jeg ville ha sagt. Så kan du se hva han sier. Tror jeg ville bare ha sagt at jeg trenger å være litt for meg selv nå. Og så ville jeg tatt avstand fra dem begge to. Hvis exen har følelser for deg enda, så vil hun droppe din bestevenn og ta kontakt med deg igjen. 

Jeg ville ikke gjort noe annet. Det fikk da være opp til dem å ordne opp i "rotet". Ikke din oppgave.

Endret av exictence
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liksom....... Æ stjal egentlig dama Hannes i starten....... Så det er ganske vanskelig 

Anonymkode: 71b68...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Du stjal henne fra han, det ble slutt og hun gikk tilbake til han. Aksepter det. Man kan ha følelser for hverandre selvom man vet man ikke kan leve sammen som et par. Han behandler hun nok bedre enn deg siden hun valgte han. Vær glad på hennes vegne selvom det er bittert

Anonymkode: b08d5...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...