Gå til innhold

Scrapbooking-ting i presang. HVA??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ei venninne av meg fikk en hobbybok om scrapbooking i julepresang av meg, og etter det har hun fått helt dilla. Så presangen var ihvertfall vellykka :-)

Men nå ønsker hun seg scrapbooking-ting og tang i bursdagspresang.

Så spørsmålet er: Hva skal jeg kjøpe??

Har kikket en del på scrapbooking-sider på nettet, og det er jo så mye fint.

Hva ville dere kjøpt - til ca 300 kroner til sammen?

Og ikke minst - noen forslag til hvor jeg kan kjøpe slikt i Oslo dersom jeg ikke handler på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Er det virkelig ingen flere som har tips?

Er det ingen scrappere her som kan si hvor i Oslo det er best utvalg (i butikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du befinner deg, men er du i nærheten av Oslo bør du ta en tur innom Norway Design (på oversiden av Saga) på papirsjappa i kjelleren der. Kjøp noe flott papir og de har en del stempler, sakser osv.

En tur på Panduro er også verd et besøk, ellers har jo mange papir/fotoforretninger stempler, sakser, klistremerker og papir som kan være flott.

Jeg hadde blitt glad for flott papir, flere stempler, noen sakser el.l., og jeg har faktisk også brukt noen flotte bånd (i stofforretninger) som blir veldig fint.

Så hyggelig at du har lyst til å gi en gave som du legger litt sjel i! Hadde du vært venninnen min hadde jeg blitt kjempe glad!

PS! Har bursdag i april :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sett at fotobutikker har mye stasj som kan brukes til scrapbooking. Det er jo mange som pynter noe utrolig mye i fotoalbumene, så der kan du få kjøpt all slags små, flate ting som kan limes inn i bøker. F.eks. bittesmå bryllupskjoler til å lime inn ved siden av brudebildet, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Det ligger også en hobby-butikk i Kongens gate i Oslo, litt lenger ned enn Steen & Strøm.

Glemte navnet på butikken; Steffens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å handle i en butikk på Alnabru som heter Scraphandleren. Kjempefin butikk med masse utstyr.

Butikken ligger ikke så langt unna Smartclub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for mange og gode svar.

Norway Designs og Panduro er jeg ofte innom, for jeg driver en del med kortlaging. Mye fint der. Men jeg skal jammen ta en tur innom Kongens gate og butikken på Alnabru også. Kanskje det både blir scrappeting i presang og litt kortlaginsutstyr til meg selv.

Nå fikk jeg lyst til å sette igang med saks og lim med en gang, men jeg må vel ihvertfall vente til jeg kommer hjem fra jobb.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...