Gjest Valhalla Skrevet 20. februar 2005 #21 Skrevet 20. februar 2005 Kjære vene, her har vi alle anonyme nick. Hvorfor i all verden skulle målsettingen min være å være korrekt eller populær her? Vel alle er ikke anonyme, noen møter hverandre på fritiden. I tillegg er det noen som utvikler et slags vennskap med andre brukere.
Krølltoppen Skrevet 20. februar 2005 #22 Skrevet 20. februar 2005 Vel alle er ikke anonyme, noen møter hverandre på fritiden. I tillegg er det noen som utvikler et slags vennskap med andre brukere. Det tenkte jeg ikke på! :-) Men jeg tror nok det er et klart mindretall av de over 6.000 brukerne som omgås til daglig. Og hva er et vennskap verdt hvis man ikke kan ha ulike meninger?
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #23 Skrevet 20. februar 2005 politisk, skriver jeg som regel som gjest, men sjeldent. Det er som regel nok politikk i dagliglivet...
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #24 Skrevet 20. februar 2005 Jeg for min del har for mange RL-venner, så jeg prøver å utlikne forholdet gjennom å skaffe meg noen KG-fiender. Og noen blir det, men nivået på dem er ikke stort å skryte av. Oppegående fiender mottas med takk!
punkyB Skrevet 20. februar 2005 #25 Skrevet 20. februar 2005 Man kan jo diskutere så fillene fyker med gode venner - poenget er jo at det dreier seg om sak ikke person. Akkurat det synes jeg ikke man fikser her på KG. Spesielt disse 'gode-råd' trådene som ble nevnt rett over her - man skal jo ikke komme her og komme her og si noe negativt til en venninne av noen her inne. Selv om det er ganske så konstruktivt det som blir sagt. Ellers er jo dette et sted med stort mangfold og mye aktivitet - og det er jo bra. Tror det er ganske mange som sliter som får mye støtte og sympati her så for dem fungerer det bra.
Gjest Valhalla Skrevet 20. februar 2005 #26 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har en fiende på KG, det virker som hun virkelig virkelig ikke liker meg, ganske rart at noen kan bli sånn på et forum.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #27 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har en fiende på KG' date=' det virker som hun virkelig virkelig ikke liker meg, ganske rart at noen kan bli sånn på et forum.[/quote'] Åh, du har nok flere fiender enn bare en... Jeg liker best å være gjest, for da slipper jeg det sosiale presset tilknyttet et nick. Jeg er hvertfall ikke ute etter venner her! De har jeg i en virkelig verden.. men det er gøy å være her for å se hav andre svarer og hvordan de tenker. Dessuten er det gøy å være her på søndager, for da skjer det ikke så mye her jeg er. Det blir det beste sosiale møteplassen på nett, hvertfall. Fint at det finnes så utrolig mange varierte forum med ulike temaer her!
Gjest Valhalla Skrevet 20. februar 2005 #28 Skrevet 20. februar 2005 Åh, du har nok flere fiender enn bare en... Det er mulig, men da er de ikke like flink til å vise det. Det er jo mange som klarer å oppføre seg. F.eks. Trøffel er nesten alltid uenig, men jeg ser på hans innlegg som lett underholdning, litt som å se Hotel Cæsar.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #29 Skrevet 20. februar 2005 Hvordan vet dere at folk "venter"' date=' for å se hva andre svarer? [/quote'] Når en tråd har fått ørten klikk, men ingen svar over en stund. Så skriver 1-2 brukere, og da plutselig hagler det inn med innlegg,...
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #30 Skrevet 21. februar 2005 Tja. Noen folk tenker litt som meg her, andre er mine rake motsetninger.
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #31 Skrevet 21. februar 2005 Det er mulig, men da er de ikke like flink til å vise det. Det er jo mange som klarer å oppføre seg. F.eks. Trøffel er nesten alltid uenig, men jeg ser på hans innlegg som lett underholdning, litt som å se Hotel Cæsar. Jeg er egentlig fienden din jeg også.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #32 Skrevet 21. februar 2005 Fiendskap og (u)saklig uenighet er to forskjellige ting, som Valhalla påpeker. Og siden jeg ifølge ham er underholdende som Hotell Cæsar, er det jo nærliggende å understreke at saklighetsgehalten i hans innlegg er på høyde med Saddam Husseins tidligere informasjonsminister...
Gjest TomKrus Skrevet 21. februar 2005 #33 Skrevet 21. februar 2005 Det har noe med at folk synes det er stas å være med i de samme trådene som jeg er i. Det trengs liksom litt baller for å breake en tråd.
Ingeborg Skrevet 21. februar 2005 #34 Skrevet 21. februar 2005 Fiendskap og (u)saklig uenighet er to forskjellige ting, som Valhalla påpeker. Og siden jeg ifølge ham er underholdende som Hotell Cæsar, er det jo nærliggende å understreke at saklighetsgehalten i hans innlegg er på høyde med Saddam Husseins tidligere informasjonsminister... Både Valhalla og Trøffel er i hvert fall "seg selv like" - så sånn sett er KG kanskje et sted for de like?
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #35 Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror ikke jeg har så veldig mye til felles med de fleste her inne, når jeg ser på de forumene jeg er inne på, og hvor folk flest oppholder seg. Bryllup, f.eks. Langt på vei det mest populære alternativet. over 11000 tråder!!! Så kommer velvære, klær og kosmetikk... Så utrolig viktig er visst sminke og klær for de fleste jenter. Kropp, helse og trening, hvor slanking er et stort tema, er på nr. 3 i popularitet. Heldigvis har vi et normalt tema, generell debatt, på 4. plass. Så kommer flere typiske jente-ting på de neste plassene: Graviditet, og Matlaging. "Min" bruk av kvinneguiden er ganske så annerledes enn allmennhetens, jeg har visst bare sett toppen av isfjellet... er det virkelig SÅ mange som gifter seg hele tiden at de har ca 3-4 ganger så mange tråder som f.eks. aktuelle saker? Hvis folk bare gifter seg en (eller to) ganger i livet, hvordan kan det bli så utrolig mye skriveri der inne da???? Hvis jeg hadde vært rødstrømpe hadde jeg sikekrt blitt provosert over mine medsøstre her inne. Men nå er jeg ikke det, så jeg får heller undre meg over dem i stedet!
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #36 Skrevet 21. februar 2005 er det virkelig SÅ mange som gifter seg hele tiden at de har ca 3-4 ganger så mange tråder som f.eks. aktuelle saker? Hvis folk bare gifter seg en (eller to) ganger i livet, hvordan kan det bli så utrolig mye skriveri der inne da???? Det er nok fordi man har ørten tråder som gjelder samme sak på Bryllups-forumet (istedet for å søke å se om det er tatt opp før) mens på Aktuelle Saker er det 1-2 tråder om en ting. Dessuten var KG ett bryllupsforum før det ble alt-mulig-forum
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #37 Skrevet 21. februar 2005 Det er nok fordi man har ørten tråder som gjelder samme sak på Bryllups-forumet (istedet for å søke å se om det er tatt opp før) mens på Aktuelle Saker er det 1-2 tråder om en ting. Dessuten var KG ett bryllupsforum før det ble alt-mulig-forum Ok! Lurer litt på om de som er på bryllup-forumet er en egen rase som holder seg der, eller om mange av de nickene jeg "kjenner til" pleier å diskutere der i ny og ne også... Kanskje jeg burde ta meg en titt....
Gjest Melk Skrevet 21. februar 2005 #38 Skrevet 21. februar 2005 ..i tillegg til at mange har praktisk spørsmål som er kjept unnagjort, mens på aktuiellforumet er det mer debatt.,
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #40 Skrevet 21. februar 2005 Bryllup, f.eks. Langt på vei det mest populære alternativet. over 11000 tråder!!! Så kommer velvære, klær og kosmetikk... Så utrolig viktig er visst sminke og klær for de fleste jenter. Kropp, helse og trening, hvor slanking er et stort tema, er på nr. 3 i popularitet. Heldigvis har vi et normalt tema, generell debatt, på 4. plass. Så kommer flere typiske jente-ting på de neste plassene: Graviditet, og Matlaging. "Min" bruk av kvinneguiden er ganske så annerledes enn allmennhetens, jeg har visst bare sett toppen av isfjellet... er det virkelig SÅ mange som gifter seg hele tiden at de har ca 3-4 ganger så mange tråder som f.eks. aktuelle saker? Hvis folk bare gifter seg en (eller to) ganger i livet, hvordan kan det bli så utrolig mye skriveri der inne da???? Men det er dette som er poenget mitt (trådstarter), er det fordi brukerne av KG er like at slike tendenser oppstår? At de aller fleste nettop er i ferd med å gifte seg, opptatt av klær og sminke og matlagning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå