AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Hei, Jeg er helt ny på dette med nettdating og egentlig dating generelt da jeg har datet lite pga lange forhold. Nå har jeg altså kastet meg ut i nettdating. I denne forbindelse har jeg noen ting jeg lurer på. For to uker siden, på kvelden jeg opprettet profilen (sukker), fikk jeg en meget hyggelig melding fra en mann på min alder. Jeg svarte på meldingen. Dagen etter fikk jeg svar om at han hadde det travelt, men skulle svare neste dag. Det gikk tre dager før jeg fikk svar, og nå ser jeg det går ca 3 dager mellom hvert svar. Han skriver alltid langer meldinger, forteller om dagene, hva som skjer hos han, at han vil møte meg og stiller masse spørsmål for å bli bedre kjent. Han unnskylder også at han har hatt det travelt og han begynner i ny jobb i dag. Er det "vanlig" når man blir kjent med noen via nett at det kan gå flere dager mellom hver gang svarene kommer ? Eller er han bare ikke interessert nok til å ville svare raskere og avtale konkret dag for å møtes? Jeg ser at han er lite aktiv, og de gangene han er aktiv er stort sett de gangene han skriver til meg. Jeg er så ny på dette at jeg vet liksom ikke hva som er "normalt", og om jeg eventuelt bare skal la dette gå. Samtidig er det dumt, for han er en super trivelig mann 🙂 Anonymkode: ae5ec...938
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Så lenge han svarer med lange utdypende svar ville jeg senket skuldrene. Mer hyppig kontakt kommer naturlig når dere blir bedre kjent :-) Anonymkode: 608f1...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han svarer med lange utdypende svar ville jeg senket skuldrene. Mer hyppig kontakt kommer naturlig når dere blir bedre kjent :-) Anonymkode: 608f1...f0c Takk for svar 😊 Ja, jeg får veldig lange svar, masse spørsmål i retur og han virker genuint interessert i å bli bedre kjent. Er noen lange avhandlinger av og til 🙊 Så jeg føler ikke det skorter på det. Jeg er også flink til å svare og spør om han selvfølgelig. Jeg svarer omtrent med en gang, ila kvelden eller senest dagen etter dersom han skriver sent. Magefølelsen min sier at jeg må bare ha litt is i magen 😊 Men, er lett å bli ivrig når man blir kjent med en man tror man matcher godt med 🙄 Ts Anonymkode: ae5ec...938
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, Leiadenrare skrev: Det kommer jo veldig ann på, men så lenge du føler at du har det fint så går det jo sikkerrt fint. Takk 😊 Som nevnt har jeg lite erfaring med dette, så var litt greit å få litt innspill fra andre. Som jeg nevnte overfor ønsker jeg å ha litt is i magen. Ts Anonymkode: ae5ec...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå