AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Bør jeg nevne i tinderprofilen min at jeg har barn eller ikke? Jeg er ute etter noe seriøst. Jeg har heller ingen problem med å få barnevakt og barnet har ingen far, så en fremtidig kjæreste trenger ikke å tenke på en eventuell eks og bekymringer rundt det. Har ellers alt i orden Anonymkode: 05f9a...7f4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Jeg ville gjort det, og i det minste nevnte i løpet av første del av samtalen. "Hva driver du med? " "jobber med xxx, liker å xxx også går mye tid med til barnet mitt på xxx år " Anonymkode: 10d4d...28b 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Ja, slikt må stå i profilen, slik at de som ikke ønsker forhold til noen med barn fra før slipper å kaste bort tiden. Anonymkode: 8e0ce...d55 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Det må med i profilen. Jeg dater ikke menn med barn og det er mange menn som ikke dater kvinner med barn. Anonymkode: 4ca46...43e 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Helst i profilen. Jeg har selv barn og dater, men nå har mine barn blitt tenåringer, og største flytter snart. Jeg har vært helt alene med de i 14 år. Så jeg ønsker ikke å date en mann som har små barn, og i hvert fall ikke fulltid. Anonymkode: 69a14...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 Jeg har barn, skrevet det i profilteksten. Greit å spille med åpne kort. Dessuten ønsker jeg ikke en mann som ikke aksepterer at jeg har barn. Anonymkode: d2972...69a 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 Hvis du er ute etter et seriøst forhold, bør du skrive det. Du vil jo uansett ikke ha en som ikke vil ha et forhold til noen med barn? Hvis du derimot bare er ute etter litt moro, er det like greit å la være, da har ingen noe med det.
GammelKaktus Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 Det å ha barn er en så stor del av en forelder at å ikke skrive det blir for meg helt merkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 Litt vanskelig å hemmeligholde et barn uansett, da... Like greit å si det i profilteksten. De som styrer unna da vil du uansett ikke ha ;-) Anonymkode: 8a70a...89f 2
MCH09 Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 Jeg har det ikke på min profil for jeg er ikke ute etter noe seriøst. Jeg vil bare ha det litt gøy mens ungene er hos faren sin. Hvis jeg var ute etter noe seriøst hadde jeg hatt det på profilen min. Dette fordi jeg da forventer at de jeg får et forhold til vil etterhvert (Hvis det er den rette) bli en del av hele livet mitt som også inkluderer barna.
hocane Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Så fort som mulig så menn som meg ikke kaster bort tiden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 I profilen. Dater ikke menn med barn, så greit å få det avklart så snart som mulig. Anonymkode: 3ac4f...45b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 Greit å ha det med i profilen. Det er flere alenefedre der ute som ser etter en i samme situasjon, eller barnløse menn som ikke har noe imot å inngå et forhold med en som har barn fra før. Og selvsagt for å luke ut de som synes det er uaktuelt at du har barn. Venter du så kommer du nok til å bli veldig skuffet og såret om noen du snakker med eller drar på date med avbryter. Kaster bort din tid og kaster bort deres tid. Anonymkode: 3d219...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå