Gjest Maren Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 Hvis en har sex dagen før uten prevensjon og får mensen dagen etter....Hva tyder det på??? Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Uregelmessig mens kanskje ? Er det lenge siden du hadde mensen sist ? Klem Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 Flere spørsmål : Har du mensen ennå, eller var det bare en "småblødning" ? Har du mer vondt / blør mer enn vanlig ? Se det an litt og evt. ta en graviditetstest hvis du tror du kan være gravid. Vanligvis er ikke blødning indikasjon på dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maren Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Hei! Jeg har fortsatt mensen. Håper det er en tegn på at jeg ikke er gravid :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Hei! Det høres ikke ut som om du er gravid. Synes du mensen er annerledes på noen måte ? Mer blødning, mer smerter e.l ? Hvis ikke, tror jeg det "bare" er uregelmessig mens. Den beste til å svare på dette er vel legen din / gynekologen din. Evt. kan du jo også ta en graviditetstest da ? For å være helt sikker. Den koster ca 90,- på apoteket (Clearblue) og du får jo svar ganske raskt. Håper ting er som det skal for deg :D Klem, Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå