AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg trenger å få en pakke sendt fra meg i Norge til Usa for så å få den videresendt innad i USA. Jeg kan altså ikke sende den direkte til mottaker, men må sende den via en annen amerikansk adresse. Finnes det noen tjeneste for sånne ting? (Jeg vet det finnes tjenester som tar imot pakker sendt fra USA og videresender dem tilblant annet Norge, men ingen av dem jeg har kontaktet tilbyr den motsatte tjenesten). Og før noen spør, jeg har ikke tenkt å gjøre noe ulovlig og heller ikke snike meg unna noen skatter eller avgifter. Anonymkode: 646e5...ac0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Nei, du må nesten finne en privatperson Anonymkode: 02485...d4f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, du må nesten finne en privatperson Anonymkode: 02485...d4f Jeg fryktet det... Takk for svar! Anonymkode: 646e5...ac0 1
Neket Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Hvorfor kan du ikke sende den direkte? Send den med posten til et DHL/Upsavdeling, og videresend med dem. Du må nok betale og avtale på forhånd. De kommer nok også til å spørre hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 7 timer siden, Neket skrev: Hvorfor kan du ikke sende den direkte? Send den med posten til et DHL/Upsavdeling, og videresend med dem. Du må nok betale og avtale på forhånd. De kommer nok også til å spørre hvorfor. Jeg trenger dessverre at pakka returneres det siste stykket i en bestemt forhåndsbetalt konvolutt, det er DHL og andre tilsvarende fraktselskaper ikke interessert i å gjøre. Det må sendes via post. Jeg har ingen problemer hverken med å betale for det eller å forklare de som eventuelt skal videresende det for meg hvorfor jeg må gjøre det på denne måten. Dessverre ser det ut til at jeg rett og slett må spare opp til å sende noen over dammen med fly, siden jeg ikke har mulighet til å reise selv. Anonymkode: 646e5...ac0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg trenger dessverre at pakka returneres det siste stykket i en bestemt forhåndsbetalt konvolutt, Anonymkode: 646e5...ac0 Altså returneres fra meg i denne forhåndsbetalte konvolutten, da dette er en pakke jeg først mottok og nå må returnere fra samme land som jeg mottok den i (som uheldigvis for meg var USA, noe som var ufattelig dårlig planlagt fra min side). Anonymkode: 646e5...ac0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 Når det ikke dreier seg om noe ulovlig, finnes det sikkert noen vennlige sjeler bosatt i USA som er villige til å videresende pakken, om du tilbyr en hundrelapp for bryderiet. Men det er sikkert lurt å finne noen bekjente av noen bekjente. Når det er sagt, synes jeg det virker veldig rart at det ikke skal gå an å få returnert varen direkte, på en eller annen måte. Anonymkode: f34ef...1aa 1
Neket Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Stille deg opp foran gaten til USA på nærmeste flyplass? 😜 Om du setter to adresselapper på da. Den forhåndsutfylte/betalte og en egenutfylt med samme adresse? Når du da har betalt posten i Norge for å få den over dammen, burde resten gå av seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå