HenrikJ Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei jeg tar opp et emne, valgte litt feil og ønsker dermed å trekke meg fra eksamen UIO. Hva er det som skjer etter at jeg har trukket meg fra eksamen? Har jeg fortsatt rettighetene som student og kan være med i forelesningene osv?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Ja, det skjer ikke noe dramatisk. Uansett, du burde ikke gi opp allerede nå. De fleste har over en måned igjen før det er noe som heter eksamen, og mye kan skje innen den tid. Anonymkode: bb1f3...401 1
Duff Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Du kan trekke deg samme morgen som du har eksamen. Hvis du er lur så venter du og ser om inspirasjonen kommer til like før. En ståkarakter er bedre enn å aldri ta eksamen. 1
HenrikJ Skrevet 8. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, Duff skrev: Du kan trekke deg samme morgen som du har eksamen. Hvis du er lur så venter du og ser om inspirasjonen kommer til like før. En ståkarakter er bedre enn å aldri ta eksamen. Valgte feil og er nødt til å trekke meg, man kan kun trekke seg to uker før ellers så mister man et eksamens -forsøk. Jeg søkte full studie til høsten, så da går det greit. Men jeg bor i en student bolig nå, om jeg trekker meg nå får jeg noe problemer?
Duff Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 26 minutter siden, HenrikJ skrev: Valgte feil og er nødt til å trekke meg, man kan kun trekke seg to uker før ellers så mister man et eksamens -forsøk. Jeg søkte full studie til høsten, så da går det greit. Men jeg bor i en student bolig nå, om jeg trekker meg nå får jeg noe problemer? Nei alt går som normalt ellers. Går helt fint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå