AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #22 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har hun til venstre litt vett i skalle så dropper hun deg før du en gang får sagt hei til henne. Du shamet akkurat absolutt alle kvinner som ikke ser ut som henne, både de som er slankere og de som er kraftigere. Noen kvinner er født slanke og kommer seg ikke opp i vekt, samme hva. Gratulerer! Anonymkode: 8f93d...706 Jeg må da ha lov til å ha preferanser, akkurat som kvinner har preferanser. Mange kvinner som har fysiske preferanser som utelukker majoriteten av mennene også (over 180 og bredskuldret er et eksempel på en slik preferanse). Jeg har en preferanse på hva slags kroppstype jeg tenner på. Uansett - jeg har ingen problemer med dametekket. Så skulle hun droppe med før jeg hadde sagt hei, så var vel ikke hun den riktige for meg, men det finnes andre fisk i havet. Anonymkode: b85b8...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #23 Skrevet 8. april 2018 høyre, ser sunnere ut og tar bedre vare på seg selv. Stram og spretten. Anonymkode: 16c38...94e 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #24 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må da ha lov til å ha preferanser, akkurat som kvinner har preferanser. Mange kvinner som har fysiske preferanser som utelukker majoriteten av mennene også (over 180 og bredskuldret er et eksempel på en slik preferanse). Jeg har en preferanse på hva slags kroppstype jeg tenner på. Uansett - jeg har ingen problemer med dametekket. Så skulle hun droppe med før jeg hadde sagt hei, så var vel ikke hun den riktige for meg, men det finnes andre fisk i havet. Anonymkode: b85b8...bf0 En sak er å ha preferanser, en annen sak er å rakke ned på alle som ikke treffer innenfor din preferanse. Anonymkode: 8f93d...706 4
Rufino Skrevet 8. april 2018 #25 Skrevet 8. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Har hun til venstre litt vett i skalle så dropper hun deg før du en gang får sagt hei til henne. Du shamet akkurat absolutt alle kvinner som ikke ser ut som henne, både de som er slankere og de som er kraftigere. Noen kvinner er født slanke og kommer seg ikke opp i vekt, samme hva. Gratulerer! Anonymkode: 8f93d...706 Damer snakker opp og ned og i mente om sine preferanser. Mens med en gang en mann har en preferanse, som utelukker noen, så "shamer" han alle andre. Noen liker tynne, noen liker trente, noen liker mer naturlige former, noen liker større kvinner - og bra er det! Det betyr at de fleste damer kan finne noen som synes at akkurat de er perfekte. Jeg synes det er helt urimelig å la seg krenke av dette, og i tillegg være frekk. Dersom du er tynn, så finnes det jo plenty som tenner det tynne - det er null problem. La nå han like de "som har litt fett på de riktige stedene, uten å være overvektig" uten å ta det personlig. 4
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 Jeg er helt enig i at jenter skal ha litt former, men at det kan bli for mye. Men det kan også bli for lite. Er selv en blanding av de to og føler meg komfortabel med det, er ikke pent å være beinrangel heller. Men det med trening er uansett viktig for å bevare spenst så alt ikke dasker og henger.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #27 Skrevet 8. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun til venstre litt vett i skalle så dropper hun deg før du en gang får sagt hei til henne. Du shamet akkurat absolutt alle kvinner som ikke ser ut som henne, både de som er slankere og de som er kraftigere. Noen kvinner er født slanke og kommer seg ikke opp i vekt, samme hva. Gratulerer! Anonymkode: 8f93d...706 Unnskyld, ikke for å være en sånn liten jævel som jeg selv ikke liker, MEN: Det der er ukorrekt. ALLE kan gå opp i vekt, akkurat som at ALLE kan gå ned i vekt. Dette handler (veldig enkelt) om kaloriinntak mot hvor mye man forbrenner. Og man kan si hva man vil om at noen er naturlig tynne og så videre, men fakta er at de også kan gå opp i vekt. Ja noen har høyere forbrenning enn andre og må derfor spise mer for å gå opp i vekt. Men disse som er «født slanke» kan gå opp i vekt akkurat som alle andre. Mange svarer da med at: uansett hvor mye de spiser, går de ikke opp i vekt. Det er feil. Det er ikke slik at disse menneskenes forbrenning øker jo mer de spiser. Det har en grense. Hadde de økt kaloriinntaket med 1000 pr dag så hadde de SELVSAGT gått opp i vekt. Akkurat som at alle kan gå ned i vekt. Dette har også noe å gjøre med viljestyrke. Selv er jeg en jojo med vekta og 5 kilo opp og ned går (som en jojo). Kommer an på spisinga mi;) -Jente 18 (og ja det var for å være en sånn liten jævel som jeg selv misliker):(: Anonymkode: 8e088...679 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #28 Skrevet 8. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: En sak er å ha preferanser, en annen sak er å rakke ned på alle som ikke treffer innenfor din preferanse. Anonymkode: 8f93d...706 La oss si tråden hadde hett: Spm til kvinner Og det hadde vært bilde av en mann med "vanlig kropp" og "muskelkropp" med spørsmål om hva dere likte best. Og en kvinne hadde svart: Definitivt han med "vanlig kropp". Jeg tenner ikke på muskelmenn. Liker at de har litt fett på kroppen. Tenner ikke på de som er overvektig, men liker at det er litt å ta i. Tror du menn hadde gått inn i tråden og følt seg forferdelig krenket da? At vi hadde sagt at dere rakket ned på alle som ikke hadde den kroppen? Jeg er rimelig sikker på at ingen menn hadde reagert overhodet. Derfor synes jeg det er overraskende derom kvinner lar seg krenke så lett. Anonymkode: b85b8...bf0 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #29 Skrevet 8. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si tråden hadde hett: Spm til kvinner Og det hadde vært bilde av en mann med "vanlig kropp" og "muskelkropp" med spørsmål om hva dere likte best. Og en kvinne hadde svart: Definitivt han med "vanlig kropp". Jeg tenner ikke på muskelmenn. Liker at de har litt fett på kroppen. Tenner ikke på de som er overvektig, men liker at det er litt å ta i. Tror du menn hadde gått inn i tråden og følt seg forferdelig krenket da? At vi hadde sagt at dere rakket ned på alle som ikke hadde den kroppen? Jeg er rimelig sikker på at ingen menn hadde reagert overhodet. Derfor synes jeg det er overraskende derom kvinner lar seg krenke så lett. Anonymkode: b85b8...bf0 Tror mange menn hadde følt seg rakket ned på da ja. Se bare hvor mange som begynner å grine og forbanne kvinner når kvinner snakker om penispreferansene sine Anonymkode: 4755b...351 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #30 Skrevet 9. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Derfor synes jeg det er overraskende derom kvinner lar seg krenke så lett. Anonymkode: b85b8...bf0 Du syns det er overaskende at kvinner blir krenka lett? Har du levd under en stein hele livet? Anonymkode: 561ea...6f3 1
Gjest Overrasket Skrevet 9. april 2018 #31 Skrevet 9. april 2018 Bildet til høyre er jo nesten perfekt, da.
SlemUlv Skrevet 9. april 2018 #33 Skrevet 9. april 2018 Kommer an på personligheten for meg, ikke utseende. Heldig som jeg er <3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #34 Skrevet 9. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du syns det er overaskende at kvinner blir krenka lett? Har du levd under en stein hele livet? Anonymkode: 561ea...6f3 #krenka Vet du hva, kvinner er i en offerrolle hele tiden. Det ligger i deres natur. Anonymkode: 26ff8...019
I Grosny Skrevet 9. april 2018 #35 Skrevet 9. april 2018 16 timer siden, String skrev: Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter hun andre var jo chubby To flotte jenter. Begge har perfekt nok kropp. Det er andre ting som gjør forskjell, som f.eks. Mentalitet, samspill, moro, kjefting...
Donabers Skrevet 9. april 2018 #36 Skrevet 9. april 2018 Venstre. Liker former og i alle fall «chubby» foran tynn. Hun på bildet er etter min mening ikke chubby. Det er min personlige mening og den som måtte ha noe imot det...! Må gjerne ha det...tar det ikke så tungt😏
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #37 Skrevet 9. april 2018 Hvem ville menn vært mest stolt av? Hun som er litt lat og ikke så sporty, eller hun som har oppnådd en sånn kropp til høyre ved å være sporty å trene. Har en veldig aktiv livsstil så for meg er hun til høyre helt klart mest attraktiv. Liker man rolige kvelder i sofaen med potegull å film, vil man nok like hun til venstre. Smaken er som baken og hvordan livsstil man har. Anonymkode: 26ff8...019
Miklo Velka Skrevet 9. april 2018 #38 Skrevet 9. april 2018 Hun til høyre, men hun hadde jeg ikke fått, så er ikke noen problemstilling. Hadde uansett ikke lagt meg på magen og nektet for hun til venstre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå