AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hva er mest sexy - før eller etter? Spoiler Spoiler Anonymkode: 9786d...304
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Syns det til høyre var veldig fint men hun til venstre var ikke så værst hun heller.Anonymkode: 26ff8...019
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 (endret) Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter hun andre var jo chubby Endret 8. april 2018 av String
visp Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, String skrev: Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter hun andre var jo chubby Bedre med litt chubby enn litt enkel kanskje? Vent, glemte noe: 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 10 minutter siden, String skrev: Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter hun andre var jo chubby Chubby? Seriøst? Har du spist syre eller? Hun andre er jo et beinrangel! Mye heller en med deilige former og myk kropp enn harde kanter overalt Anonymkode: 4755b...351 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Venstre definitivt Anonymkode: b044e...aa2
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Chubby? Seriøst? Har du spist syre eller? Hun andre er jo et beinrangel! Mye heller en med deilige former og myk kropp enn harde kanter overalt Anonymkode: 4755b...351 Too much fat to be wearing that.
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 10 minutter siden, visp skrev: Bedre med litt chubby enn litt enkel kanskje? Vent, glemte noe: Er man enkel fordi man er naturlig slank? Da er jeg jævlig dum med andre ord
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, String skrev: Too much fat to be wearing that. Leste de andre postene og kommentarene dine nå. Du er herved avslørt som troll. Get a life dude Anonymkode: 4755b...351 2
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #15 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Leste de andre postene og kommentarene dine nå. Du er herved avslørt som troll. Get a life dude Anonymkode: 4755b...351 Er ikke troll dude
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #16 Skrevet 8. april 2018 For meg er det definitivt venstre. Synes hun har en fin kropp. Min drømmedame har litt pupper, hofter og rompe. Jeg klarer ikke tenne på tynne og formløse damer. Og jeg liker en myk kvinnekropp bedre enn en hard. Så hun til høyre er ikke noe jeg tenner på - for lite former og for mye muskler. Tenner heller ikke på overvektige damer. Men det synes jeg absolutt ikke hun til venstre er. Hun er fin! Anonymkode: b85b8...bf0 5
visp Skrevet 8. april 2018 #17 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, String skrev: Er man enkel fordi man er naturlig slank? Da er jeg jævlig dum med andre ord Regna ikke med at du ville ta den. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #18 Skrevet 8. april 2018 Jeg aner ikke noe om personligheten til noen av de så jeg har ingen preferanser. Sorry, men jeg må vite om hun er slik som forlanger at jeg skal betale på daten, om hun driver med shittester, om hun rent av er så farlig at hun forlanger at jeg skal kutte kontakten med mine venner til fordel for henne (typisk psykopatisk trekk, ofre blir ofte manipulert til å være helt forsvarsløse av psykopater). Jeg har ingen preferanser før jeg vet noe om personlighetene deres. Anonymkode: 8f93d...706 2
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #19 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, visp skrev: Regna ikke med at du ville ta den. Save it to someone who gives a damn.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #20 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det definitivt venstre. Synes hun har en fin kropp. Min drømmedame har litt pupper, hofter og rompe. Jeg klarer ikke tenne på tynne og formløse damer. Og jeg liker en myk kvinnekropp bedre enn en hard. Så hun til høyre er ikke noe jeg tenner på - for lite former og for mye muskler. Tenner heller ikke på overvektige damer. Men det synes jeg absolutt ikke hun til venstre er. Hun er fin! Anonymkode: b85b8...bf0 Har hun til venstre litt vett i skalle så dropper hun deg før du en gang får sagt hei til henne. Du shamet akkurat absolutt alle kvinner som ikke ser ut som henne, både de som er slankere og de som er kraftigere. Noen kvinner er født slanke og kommer seg ikke opp i vekt, samme hva. Gratulerer! Anonymkode: 8f93d...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå