Gå til innhold

Spm til menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er mest sexy - før eller etter?

5aca8dc9b6684_Screenshot_20180408-2343272.png.8734650072b9feda781ab2a4fae8dfbf.png

Spoiler
Spoiler

Anonymkode: 9786d...304

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det til høyre var veldig fint men hun til venstre var ikke så værst hun heller.:fnise:

Anonymkode: 26ff8...019

AnonymBruker
Skrevet

Før!

Anonymkode: 4755b...351

• Liker 1
Gjest String
Skrevet (endret)

Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter :fnise: hun andre var jo chubby

Endret av String
Skrevet
2 minutter siden, String skrev:

Tuller dere? Er dame men hadde helt klart valgt etter :fnise: hun andre var jo chubby

Bedre med litt chubby enn litt enkel kanskje?

Vent, glemte noe: :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Definitivt til høyre.

• Liker 1
Skrevet

Før. ( Yummi.)

AnonymBruker
Skrevet

høyre

Anonymkode: 72a46...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, String skrev:

Chubby? Seriøst? Har du spist syre eller?  Hun andre er jo et beinrangel!  Mye heller en med deilige former og myk kropp enn harde kanter overalt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venstre definitivt 

Anonymkode: b044e...aa2

Gjest String
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Chubby? Seriøst? Har du spist syre eller?  Hun andre er jo et beinrangel!  Mye heller en med deilige former og myk kropp enn harde kanter overalt

Too much fat to be wearing that.

Gjest String
Skrevet
10 minutter siden, visp skrev:

Bedre med litt chubby enn litt enkel kanskje?

Vent, glemte noe: :fnise:

Er man enkel fordi man er naturlig slank? Da er jeg jævlig dum med andre ord :frkk:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, String skrev:

Too much fat to be wearing that.

Leste de andre postene og kommentarene dine nå. Du er herved avslørt som troll. Get a life dude ;)

• Liker 2
Gjest String
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste de andre postene og kommentarene dine nå. Du er herved avslørt som troll. Get a life dude ;)

Er ikke troll dude :)

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det definitivt venstre. Synes hun har en fin kropp. Min drømmedame har litt pupper, hofter og rompe.

Jeg klarer ikke tenne på tynne og formløse damer. Og jeg liker en myk kvinnekropp bedre enn en hard. Så hun til høyre er ikke noe jeg tenner på - for lite former og for mye muskler.

Tenner heller ikke på overvektige damer. Men det synes jeg absolutt ikke hun til venstre er. Hun er fin!

Anonymkode: b85b8...bf0

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, String skrev:

Er man enkel fordi man er naturlig slank? Da er jeg jævlig dum med andre ord :frkk:

Regna ikke med at du ville ta den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke noe om personligheten til noen av de så jeg har ingen preferanser. Sorry, men jeg må vite om hun er slik som forlanger at jeg skal betale på daten, om hun driver med shittester, om hun rent av er så farlig at hun forlanger at jeg skal kutte kontakten med mine venner til fordel for henne (typisk psykopatisk trekk, ofre blir ofte manipulert til å være helt forsvarsløse av psykopater). Jeg har ingen preferanser før jeg vet noe om personlighetene deres.

Anonymkode: 8f93d...706

• Liker 2
Gjest String
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Regna ikke med at du ville ta den.

Save it to someone who gives a damn.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det definitivt venstre. Synes hun har en fin kropp. Min drømmedame har litt pupper, hofter og rompe.

Jeg klarer ikke tenne på tynne og formløse damer. Og jeg liker en myk kvinnekropp bedre enn en hard. Så hun til høyre er ikke noe jeg tenner på - for lite former og for mye muskler.

Tenner heller ikke på overvektige damer. Men det synes jeg absolutt ikke hun til venstre er. Hun er fin!

Anonymkode: b85b8...bf0

Har hun til venstre litt vett i skalle så dropper hun deg før du en gang får sagt hei til henne. Du shamet akkurat absolutt alle kvinner som ikke ser ut som henne, både de som er slankere og de som er kraftigere. Noen kvinner er født slanke og kommer seg ikke opp i vekt, samme hva. Gratulerer!

Anonymkode: 8f93d...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...