Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen spesielle krav/ønsker i forhold til date?

F.eks. date en eller ei som var ufør, arbeidsledig eller var kun i vikariat?
Høyere eller lavere enn deg?
Overvektig/undervektig?
Tenker du over alder?
Barn kontra ikke barn?

Hvor mye liker du å vite om daten før dere treffes?

Jeg er ikke så veldig interessert i å date en som ikke har jobb. Det går greit om han er mellom jobber, og søker, men om det er en uten mål og mening, det liker jeg ikke. Ville heller ikke ha datet en som var lavere enn meg. 

Anonymkode: 4551a...362

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han har jobb, ikke er lavere enn meg, ikke så mange år eldre enn meg 10+, helst ikke overvektig, like å holde seg i form, har barn selv så barn eller ikke. 

Anonymkode: 2a403...7dc

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han er frisk nok til å ha den type livsstil jeg vil ha så spiller det ingen rolle om han er ufør eller ikke, men fast inntekt må han ha.

Han må være høyere enn meg

Tynn men bredskuldra

Alder max 10 år eldre, 1 år yngre

Ikke barn

Viktig å vite hva slags verdier, livssyn og interesser han har før vi treffes. Og jeg kartlegger ganske fort hva han er ute etter og klar for også, så vi ikke kaster bort tid på hverandre om vi vil helt forskjellige ting

Anonymkode: 161cc...afc

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han har jobb, ikke er lavere enn meg, ikke så mange år eldre enn meg 10+, helst ikke overvektig, like å holde seg i form, har barn selv så barn eller ikke. 

Anonymkode: 2a403...7dc

At hun har jobb. At hun ikke veier mer enn 60 kilo. At hun ikke er så mange år yngre enn meg, -10. Helst ikke stygg. Liker å holde sin kropp pen og vakker. Har ikke barn selv, så barn har hun ikke.

Anonymkode: 90f31...e35

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge han er frisk nok til å ha den type livsstil jeg vil ha så spiller det ingen rolle om han er ufør eller ikke, men fast inntekt må han ha.

Han må være høyere enn meg

Tynn men bredskuldra

Alder max 10 år eldre, 1 år yngre

Ikke barn

Viktig å vite hva slags verdier, livssyn og interesser han har før vi treffes. Og jeg kartlegger ganske fort hva han er ute etter og klar for også, så vi ikke kaster bort tid på hverandre om vi vil helt forskjellige ting

Anonymkode: 161cc...afc

Så lenge hun er frisk nok til å ha den type livsstil jeg vil ha så spiller det ingen rolle om hun er ufør eller ikke, men fast inntekt må hun ha.

Hun må veie mindre enn 60 kilo

Tynn men storbrystet

Alder max 10 år yngre, 1 år eldre

Ikke barn

Viktig å vite hva slags verdier, livssyn og interesser hun har før vi treffes. Og jeg kartlegger ganske fort hva hun er ute etter (en som forsørger henne) og klar for også, så vi ikke kaster bort tid på hverandre om vi vil helt forskjellige ting

Anonymkode: 90f31...e35

AnonymBruker
Skrevet

Noen som "speiler" meg selv litt:
Hun er fysisk aktiv, og som jeg er tiltrukket av.
Dannet. 
Høyt utdannet, reflektert og selvforsørgende.
Kan være "mellom" jobber, men ambisiøs om riktig type jobb(ift kompetanse).
+/- 5 år,
Ikke barn.
Normal høyde
Bymenneske

Anonymkode: 7a59f...05d

AnonymBruker
Skrevet

Vi ha en mann i arbeid, frisk, høy, normal vektig/trent. +/- 5 år, hår på hodet og barnløs. Heldigvis kryr det av slike i landet :)

Anonymkode: f0847...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...