Gå til innhold

Vente med å detaljplanlegge til like før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en tindermatch har avtalt å møte til uka. Siden jeg har valgt dag, spurte jeg om han vil bestemme klokkeslett og sted. Har ikke fått noe respons. Vi skal ikke møtes i morgen, så det er jo fremdeles mer enn nok tid for han å svare. Om jeg var i hans sko og ikke satt på fasiten hadde jeg kanskje svart "ja, det kan jeg, kommer tilbake med info" eller sånn. Men noen andr år som ville ha gjort som han, å eventuelt bare svare med tid og sted når det nærmer seg? 

Anonymkode: f9ca1...795

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert glemt det.

Anonymkode: 38c33...89c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville svart med tid og sted når jeg visste hvilken sted og tid som passet. Og ikke noe "ok, kommer tilbake til deg senere" svar.

Anonymkode: b3b29...0ca

• Liker 1
Gjest Cathe.
Skrevet

Kanskje han vil tenke ut det perfekte stedet for den første daten :)

Jeg er som deg, men tror de fleste andre er som AB over her. Tror ikk du har noen grunn til å stresse. 

Skrevet

Gutteting, de er ikke like opptatt av oss som detaljer ;)
Du sa du ville ha tid og sted, han vet det ikke enda, så derfor svarer han ikke.
Neste gang, sier du dag, tid og sted så er det fikset ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Gutteting, de er ikke like opptatt av oss som detaljer ;)
Du sa du ville ha tid og sted, han vet det ikke enda, så derfor svarer han ikke.
Neste gang, sier du dag, tid og sted så er det fikset ;)

Jeg vet jo egentlig det, håper du har rett og at det gjelder denne mannen også. Isåfall må jeg høre noe fra han i løpet av dagen, vi har avtalt å møtes i morgen... Men for en mann holder det vel å ta det i siste liten. Vet han har mye å gjøre på jobb også forsåvidt. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har avtalt å møtes i morgen. Hvis jeg ikke hører noe i løpet av kvelden kan jeg vel sende en melding og "purre"? 🙈

Han har bekreftet to ganger at han faktisk vil møte meg, så litt rart å plutselig fordufte... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...