Lillemorbare Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Okok, nå flyr jeg snart på veggen her. Saken er den at jeg har slettet facebook, og min spotify var da linket opp til facebook. Jeg må derfor avslutte den nåværende spotifyen. Men jeg finner ikke ut hvordan uten å logge seg på facebook(hvor brukeren ikke er lenger!!!). Jeg vil ikke bli belastet for 129kr som jeg ikke bruker lenger!!! Noen som kan hjelpe? Har googla opp i ente og er i grunn ganske irritert nå...
dillyduzit Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 prøv med epostadresse og passordet du hadde på facebook, ellers så sender du dem en mail og forklarer saken.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Bestill nytt bankkort. Spotify og andre abb som er avhengig av kortinformasjon stenges når kortet meldes stjålet eller fornyes. Anonymkode: 092f1...bdf 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 26 minutter siden, Lillemorbare skrev: Okok, nå flyr jeg snart på veggen her. Saken er den at jeg har slettet facebook, og min spotify var da linket opp til facebook. Jeg må derfor avslutte den nåværende spotifyen. Men jeg finner ikke ut hvordan uten å logge seg på facebook(hvor brukeren ikke er lenger!!!). Jeg vil ikke bli belastet for 129kr som jeg ikke bruker lenger!!! Noen som kan hjelpe? Har googla opp i ente og er i grunn ganske irritert nå... Gå inn på innstillinger, trykk på brukernavnet ditt, trykk på i-tunes/app-store, trykk på brukernavnet ditt, trykk på vis apple-id, logg inn, trykk på abonnementer og der kan du velge og svslutte abonementet. Anonymkode: a917c...b15
Lillemorbare Skrevet 8. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a917c...b15 Du... Du er god du!! Takk
Monky Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 (endret) 21 minutter siden, Lillemorbare skrev: Du... Du er god du!! Takk Bare hyggelig😊 Endret 8. april 2018 av Monky Glemte anonym knappen🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå