Gå til innhold

Avslutte spotify abonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okok, nå flyr jeg snart på veggen her. Saken er den at jeg har slettet facebook, og min spotify var da linket opp til facebook. Jeg må derfor avslutte den nåværende spotifyen. Men jeg finner ikke ut hvordan uten å logge seg på facebook(hvor brukeren ikke er lenger!!!). Jeg vil ikke bli belastet for 129kr som jeg ikke bruker lenger!!! Noen som kan hjelpe? Har googla opp i ente og er i grunn ganske irritert nå...

Skrevet

prøv med epostadresse og passordet du hadde på facebook, ellers så sender du dem en mail og forklarer saken. 

AnonymBruker
Skrevet

Bestill nytt bankkort. Spotify og andre abb som er avhengig av kortinformasjon stenges når kortet meldes stjålet eller fornyes. 

Anonymkode: 092f1...bdf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Okok, nå flyr jeg snart på veggen her. Saken er den at jeg har slettet facebook, og min spotify var da linket opp til facebook. Jeg må derfor avslutte den nåværende spotifyen. Men jeg finner ikke ut hvordan uten å logge seg på facebook(hvor brukeren ikke er lenger!!!). Jeg vil ikke bli belastet for 129kr som jeg ikke bruker lenger!!! Noen som kan hjelpe? Har googla opp i ente og er i grunn ganske irritert nå...

Gå inn på innstillinger, trykk på brukernavnet ditt, trykk på i-tunes/app-store, trykk på brukernavnet ditt, trykk på vis apple-id, logg inn, trykk på abonnementer og der kan du velge og svslutte abonementet.

Anonymkode: a917c...b15

AnonymBruker
Skrevet

IMG_2353.PNG

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2353.PNG

Du... Du er god du!! Takk :helen:

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Du... Du er god du!! Takk :helen:

Bare hyggelig😊 

Endret av Monky
Glemte anonym knappen🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...